بازدید سرزده رییس جمهور از وزارت نفت

کلید گرانی بنزین در جیب رئیس جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، صبحگاه امروز به صورت غیرمنتظره با حضور در ساختمان اصلی وزارت نفت، با مدیران و کارکنان ارشد صنعت نفت به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر حسن روحانی  با حضور در ساختمان اصلی وزارت نفت، ضمن دیدار با مدیران ارشد صنعت نفت، با آن ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.در این ملاقات که از ساعات اولیه صبح آغاز شد، دکتر روحانی با همراهی جمعی از وزاء و مسوولان ارشد دولتی از بخش های مختلف وزرات نفت بازدید ودر جلسه هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران شرکت کرد.

2638370-3756758

پس از نخستین سفر رییس جمهور به عسلویه و بازدید از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران و نیز دومین حضورایشان در منطقه نفتی دارخوین و حالا شرکت در جمع مدیران صنعت نفت کشور در وزارت نفت، به نظر می رسد دولت یازدهم نگاه ویژه و ارزشمندی به این بخش داشته و نشان از توجه و عنایت دولت تدبیروامید به این حوزه مهم و استراتژیک دارد.

امید می رود کارکنان صنعت نفت این توجه را ارج نهاده ودرتلاشی مضاعف در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیتهای این مجموعه عظیم و تاثیرگذار بیش از پیش گام بردارند.

جلسه مشترک رئیس جمهوری با وزیر نفت و ٣٠ تن از مدیران و معاونان صنعت نفت هم اکنون در ساختمان وزارت نفت در حال برگزاری است؛ محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این جلسه حضور دارد.

براساس این گزارش، رئیس جمهوری آذرماه امسال در جریان سفر به پارس جنوبی از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران بازدید کرد. همچنین دی ماه امسال در نخستین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، رئیس جمهوری از منطقه نفتی دارخوین بازدید کرد و در نشست مشترک با وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در جریان روند تولید نفت و گاز در کشور قرار گرفت.

دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های مختلف انرژی، ١٢ کارگروه تخصصی ستاد هدفمندسازی یارانه ها را تشکیل داد که کارگروه ویژه انرژی به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت تشکیل شده است.

حال سناریوهای قیمت بنزین سهمیه‌ای ۷۰۰ تومانی و آزاد ۱۰۵۰ تومانی روی میز دولت قرار گرفته است تا شاید پس از بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت و بررسی آخرین تحولات، اخبار مهم در این باره در روزهای آینده اعلام شود./مهر

Share