کلاهبرداری بازیکن پرسپولیس با همدستی بازیگر زن سینما+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  این روزها تب داغی میان فوتبالیست ها به راه افتاده است! بعد از موفقیت عجیب پژمان جمشیدی فوتبالیست فراموش شده در سریال «پژمان»، خبردار شدیم علی انصاریان هم که پیش از این تجربه چندین بار حضور جلوی دوربین سریال های کارگردان های مختلف را دارد، این روزها با بازی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  این روزها تب داغی میان فوتبالیست ها به راه افتاده است! بعد از موفقیت عجیب پژمان جمشیدی فوتبالیست فراموش شده در سریال «پژمان»، خبردار شدیم علی انصاریان هم که پیش از این تجربه چندین بار حضور جلوی دوربین سریال های کارگردان های مختلف را دارد، این روزها با بازی در نقش یک خرابکارِ کلاهبردار، بدجوری پاشنه های کفشش را برای به موفقیت رسیدن در عرصه بازیگری وَر کشیده و سخت در تعقیب همبازی قدیمی اش پژمان جمشیدی است.

به گزارش شبکه ایران «کلاف» نام جدیدترین اثر «شهرام شاه حسینی» است که پیش از این فیلم های «زن ها فرشته اند»، «کلاغ پر» و… را از او دیده ایم. لیلا اوتادی، علی انصاریان، کیکاووس یاکیده، نیما راد و شیما نیک پور بازیگران اصلی «کلاف» هستند که ژانری پلیسی دارد و پلیس به دنبال خلافکار و کلاهبرداری به نام «فریبرز» است که نقشش را علی انصاریان ستاره محبوب و سابق تیم ملی و پرسپولیس و استقلال بازی می کند.

image635261907901915693

 

علی انصاریان درباره حضور در این فیلم سینمایی اینگونه می گوید: «من و شهرام شاه حسینی دوستی دیرینه ای داریم، زمانی که تصمیم گرفت این فیلم را بسازد، به من پیشنهاد بازی در نقش فریبرز را به من داد. خیلی وقت بود دوست داشتم نقشی را بازی کنم که خودم نباشم، چون همیشه نقش هایی را بازی می کردم که خودم بودم و در نقش علی انصاریان فوتبالیست جلوی دوربین می رفتم، اما خوشحالم که این بار دارم نقش فردی را بازی می کنم که خلافکار است، پول ردوبدل می کند یا دست به کلاهبرداری می زند! در «کلاف» گریم عجیبی روی صورتم اتفاق افتاده و پلیس مدام دنبال من است!»

image635261911889573774

 

از علی انصاریان پرسیدیم آیا موفقیت پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» باعث شد دوباره به تکاپو بیفتی که پررنگ تر در سینما و تلویزیون حضور داشته باشی که جواب داد: «من که خیلی زودتر از پژمان جمشیدی بازیگری را تجربه کردم!»

Share