فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

کشف ۱۱ شی عتیقه دوران قاجار در شهرستان لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف ۱۱ شی عتیقه در این شهرستان خبر داد و گفت: اشیاء کشف شده شامل قوری کوچک،گلاب‌پاش کوچک، پیش‌دستی کوچک، بشقاب بزرگ و ۷ پیاله با علامت شیر می‌باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از کشف ۱۱ شی عتیقه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری اشیاء عتیقه در منزل مسکونی شخصی به هویت معلوم ، این موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با تحقیقات پلیسی از صحت این موضوع اطمینان حاصل کردند.

139211081655189302000363

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی مجوز بازرسی از محل مذکور را از مقام قضایی کسب کردند، افزود: ماموران در بازرسی از این منزل مسکونی، ۵ قطعه شی عتیقه متعلق به دوران قاجار را کشف کرده و متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: اشیاء کشف شده شامل قوری کوچک،گلاب‌پاش کوچک، پیش‌دستی کوچک، بشقاب بزرگ و ۷ پیاله با علامت شیر می‌باشد.

نیک‌فر با اشاره به اینکه قدمت این اشیاء توسط کارشناسان باستان‌شناسی سازمان میراث فرهنگی گیلان تایید شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت ادامه تحقیقات تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به اینکه زوج سارقی را که با همدستی هم اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کردند، دستگیر کرد، اظهار کرد:  گزارشات مردمی مبنی بر  یک مورد درگیری در داخل شهر‌، بلافاصه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در محل حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی پلیس با حضور در محل متوجه شدند که خانم جوانی در حین سرقت کیف از داخل مغازه توسط صاحب مغازه دستگیر و سپس با وی درگیر شده است.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه از متهمه ۴عدد عابر بانک و ۹۵ هزار تومان وجه نقد سرقتی کشف شده و وی پس از انتقال به پلیس آگاهی  به سرقت های متعدد با همدستی شوهرش اعتراف کرد، گفت: اکیپ  های عملیاتی شوهر این متهمه  را نیز پس از اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهش در حالی که خودش را  از دید پلیس مخفی کرده بود، دستگیر کردند.

نیکفرد با اشاره به اینکه این زوج با همکاری هم اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: در بازرسی از منزل این  زوج سارق  اقلام سرقتی اعم از لپ تاپ، هشت عدد دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری،  یک عدد آیفون تصویری، ۴۳ عدد ساعت مچی زنانه و مردانه ، یک دستگاه پخش دی وی دی ،  ۲ عدد ماشین اصلاح ، ۱۱ عدد  کنترل تلویزیون سی‌دی کشف و ضبط شد.

وی، کولر ،۱ عدد ولت سنج، ۱۱ عدد هارد کامپیوتر و ۳عدد کابل اتصال کامپیوتر ، ۶ عدد گوشی تلفن همراه ، یک عدد فشارسنج مخصوص پزشکان ،۱۳ عدد شارژر و رابط کامپیوتر ،۱۶ عدد کلید خانه و گاوصندوق، ۳۰ عدد کیف زنانه کوچک و بزرگ نیز از منزل سارقان کشف و ضبط شد.

تسنیم/

Share