يك شبكه تلويزيوني اعلام كرد:

کشف یک گور دسته جمعی از رزمندگان ایرانی در عراق + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه تلویزیونی رووداو از کشف یک گور دسته جمعی در استان دیالی که متعلق به رزمندگان ایرانی در طول ایام دفاع مقدس است خبر داد .لباس قربانیان نشان می دهد که این گور دسته جمعی متعلق به شهدای جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران است و این رزمندگان در اقدامی وحشیانه از سوی رژیم بعث ملعون دفن شده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شبکه تلویزیونی رووداو از کشف یک گور دسته جمعی در استان دیالی که متعلق به رزمندگان ایرانی در طول ایام دفاع مقدس است خبر داد .
این شبکه تلویزیونی اعلام کرد این گور توسط یک چوپان در نزدیکی روستای محمود قجر از توابع شهرستان خانقین در استان دیالی عراق کشف شده و این موضوع به اطلاع مسئولین محلی رسیده است .

لباس قربانیان نشان می دهد که این گور دسته جمعی متعلق به شهدای جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران است و این رزمندگان در اقدامی وحشیانه از سوی رژیم بعث ملعون دفن شده اند .

بر اساس این گزارش پیکرهای این شهدا در روستای «محمود قجر» از توابع ناحیه «قرتوو» در منطقه گرمیان کشف شده‌اند.

«سردار محمد» مدیر ناحیه قرتوو در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهار داشت: عصر دیروز سه‌شنبه یک گور جمعی در این روستا پیدا شده است و تاکنون پیکرهای ۳ سرباز ایرانی که به سرهایشان شلیک شده، از خاک خارج شده‌اند و انتظار می‌رود شمار بیشتری از این پیکرها در این گور پیدا شود.

Rudaw.net Rudaw.net Rudaw.net

 

وی افزود: این مسئله را به کمیته امور شهدا ابلاغ کرده است و کارشناسان مشغول تکمیل اطلاعات خود در مورد بقایای این پیکرها و تعیین تاریخ دقیق دفن این افراد هستند.

Share