چوپانان گرفتار در برف صومعه‌سرا نجات یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان از نجات چوپانان گرفتار در برف صومعه‌سرا با تلاش نیروهای این نهاد خبر داد. پرویز بابایی امروز با اشاره به تلاش سپاه قدس گیلان در امدادرسانی به مردم اظهار کرد: نیروهای سپاه قدس گیلان در راستای کمک‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان حضور فعال دارند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان از نجات چوپانان گرفتار در برف صومعه‌سرا با تلاش نیروهای این نهاد خبر داد.

بارش برف در منجیل

پرویز بابایی امروز با اشاره به تلاش سپاه قدس گیلان در امدادرسانی به مردم اظهار کرد: نیروهای سپاه قدس گیلان در راستای کمک‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان حضور فعال دارند.

وی از نجات چوپانان گرفتار در برف منطقه «لیف‌شاگرد صومعه‌سرا» خبر داد و تصریح کرد: نیروهای لشکر قدس، خاتم‌الانبیاء (ص) و تیپ تکاور لنگرود در حال کمک‌رسانی به مردم هستند.

بابایی با بیان اینکه ۱۰ گردان بسیجی در نقاط مختلف گیلان در حال کمک‌رسانی به مردم هستند یادآور شد: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک کمک‌دار در نقاط مختلف استان حضور دارند.

وی بیشترین بارش برف را در مناطق آبکنار انزلی، صومعه‌سرا، رودسر، دیلوان، سیاهکل و شفت عنوان کرد و متذکر شد: مردم نقاط مذکور نیازمند کمک مسئولان هستند.

به گزارش فارس، روز گذشته ۷ چوپان گرفتار برف در صومعه‌سرا شده بودند که یک چوپان ۴۰ ساله بر اثر شدت برف و سرما جان خود را از دست داد و بقیه چوپان‌ها امروز توسط سپاه قدس گیلان نجات یافتند./فارس

Share