پيش بازي استقلال خوزستان – داماش گيلان

چشم رشتی ها به نظرمحمدی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جدال امروز استقلال خوزستان – داماش گیلان جدال تیم های یازدهم و دوازدهم جدول است که البته چهار امتیاز اختلاف دارند.با این حساب تیم بحران زده داماش که البته تا حدودی از بحران فاصله گرفته به اهواز خواهد رفت تا شانس هایش را برای فرار از سقوط و حضور در پلی آف جست و جو کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استقلال صنعتی خوزستان از جمله تیم های غیر قابل پیش بینی این فصل لیگ برتر است که نوسان زیادی داشته و نتایج عجیب و غزیبی می گیرد.تیم جوان  ویسی در بعضی مسابقات تیم های مدعی نفت یا پرسپولیس را در خانه  شان متوقف می کنند اما بعضا در اهواز به تیم های ته جدولی می بارند یا امتیاز می دهند.

damash1

با تمام این اوصاف  استقلال صنعتی  که فعلا با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم  قرار گرفته حاشیه امنیتی نسبت به ۵ تیم پائین دستی اش دارد و مثل داماش رقیب فردایش نگران و مضطرب نیست.

جدال امروز استقلال خوزستان – داماش گیلان جدال تیم های یازدهم و دوازدهم جدول است که البته چهار امتیاز اختلاف دارند .با این حساب برد داماش در اهواز هم نمی تواند موقعیت  تیم ویسی در رده یازدهم را به خطر بیاندازد اما قطعا  تشویش و اضطراب را  در سه هفته پایانی به جان اهوازی ها خواهد انداخت؛ به همین خاطر گرفتن امتیاز از این مسابقه برای خوزستانی ها هم  فوق العاده اهمیت دارد و همین به حساسیت بازی می افزاید.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان  (3)

استقلال خوزستان در ۷ هفته گذشته  تنها یک برد جالب ۱-۳ مقابل گسترش فولاد داشته و در سایر مسابقات طعم برد را نچشیده.آنها بعد از تساوی مقابل نفت به دیگر مدعیان یعنی فولاد،استقلال و سپاهان باختند  اما  و در دو بازی اخیرشان هم مقابل تیم های پائین جدولی فجر و صبا متوقف شدند که این مساوی  آخر اصلا برایشان خوب نبود چرا که اگر برنده می شدند  الان یک پله بالاتر قرار داشتند و اختلاف امتیازشان با قعر جدول ۱۲ می شد و این یعنی تضمین بقا.

در سوی دیگر میدان  تیم بحران زده داماش که البته تا حدودی از بحران فاصله گرفته به اهواز خواهد رفت تا شانس هایش را برای فرار از سقوط و حضور در پلی آف جست و جو کند.داماش بعد از ۶ باخت خرد کننده با افشین ناظمی که با مشکلات مدیریتی و بحران مالی توام بود بالاخره  در کادر فنی اش تغییراتی داد تا علی نظر محمدی در دو بازی گذشته از تراکتورسازی و راه آهن دو امتیاز بگیرد و حداقل با نباختن  در این دو مسابقه رشتی ها را به بقا امیدوار نگه دارد.

البته داماش برای این مسابقه فوق العاده حساس  ابوالفضل حاجی زاده و رضا کاردوست را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت  اما  حتی بدون اینها باید  دنبال گرفتن امتیاز و زنده نگه داشتن شانس هایش باشد که باید دید ویسی و بچه هایش این اجازه را به شمالی ها خواهند داد یا خیر.

گل/

Share