چرا درویش و حاتمی کیا به مراسم پایانی جشنواره فجر نیامدند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین،دو فیلمساز مطرح سی و دومین جشنواره فیلم فجر در مراسم پایانی این رویداد سینمایی حاضر نشدند تا حرف و حدیث هایی در مورد دلیل حضور نیافتن آنان مطرح شود. «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش هشت سیمرغ بلورین از سی و دومین جشنواره فیلم فجر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین،دو فیلمساز مطرح سی و دومین جشنواره فیلم فجر در مراسم پایانی این رویداد سینمایی حاضر نشدند تا حرف و حدیث هایی در مورد دلیل حضور نیافتن آنان مطرح شود.

14-2-12-1525024229_635277647828451086_l«رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش هشت سیمرغ بلورین از سی و دومین جشنواره فیلم فجر از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را دریافت کرد، اما گویا این تعداد جوایز برای کارگردان فیلم رضایت بخش نبوده تا او را بر آن دارد که به احترام هیئت داورانی که اینچنین به فیلمش توجه کردند، در سالن برگزاری مراسم اختتامیه حاضر شود و جایزه اش را بگیرد.

گویا دلگیری درویش از تقدیم نشدن جایزه بهترین بازیگر مرد به بازیگر فیلمش بوده است و با اعطای سیمرغ کارگردانی خود به این بازیگر به نوعی نارضایتی خود را نشان داد.

ابراهیم حاتمی کیا، در تمامی روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حضور داشت و به تماشای فیلم های فیلمسازان مختلف می نشست، اما مراسم پایانی جشنواره بدون حضور او برگزار شد. فیلم حاتمی کیا شش جایزه گرفت که به نظر می رسد اعطا نشدن جوایز اصلی همانند بهترین فیلم و کارگردانی، حاتمی کیا را در شب برپایی مراسم اختتامیه خانه نشین کرد.

به نظر می رسد با همه تلاشی که داوران جشنواره در اعطای دیپلم های افتخار و سیمرغ های مشترک به کار بستند، باز هم دل برخی سینماگران به دست نیامد.

Share