پیکان جوانان ایرانی در مسابقات رالی جهانی شرکت می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی رغبتی ظهر امروز در انتخابات مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی گیلان انسان را موجودی ناشناخته دانست و اظهار کرد: توجه به احساس انسان‌ها برای اینکه زندگی یکنواخت نشود، حائز اهمیت است. وی گیلانی‌ها را جزو شایستگان ورزش کشور عنوان کرد و افزود: گیلان دارای جایگاه ورزشی ویژه در کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی رغبتی ظهر امروز در انتخابات مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی گیلان انسان را موجودی ناشناخته دانست و اظهار کرد: توجه به احساس انسان‌ها برای اینکه زندگی یکنواخت نشود، حائز اهمیت است.

12517827687359735788وی گیلانی‌ها را جزو شایستگان ورزش کشور عنوان کرد و افزود: گیلان دارای جایگاه ورزشی ویژه در کشور است.

رغبتی با اشاره به فعالیت خود در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در سال‌های ۸۵ تا ۸۸، تصریح کرد: حوزه فعالیت فدراسیون مذکور اکنون به طرف مدال‌آوری و حضور در عرصه‌های بین‌المللی گرایش پیدا کرده است.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی بر نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق در ورزش تاکید کرد و گفت: تلاش کردیم فرهنگ و اخلاق را به صورت قانون‌مند در ورزش اجرا کنیم.

وی خواستار شناسایی تخصص‌ها در حوزه ورزش شد و بیان کرد: جوانان باید بتوانند در محیطی ایمن انرژی خود را تخلیه کنند.

رغبتی در ادامه از شرکت خودروی پیکان جوانان ایرانی در مسابقات رالی بین‌المللی سال آینده خبر داد و یادآور شد: مدت چهار سال گذشته قرار شد رالی داکار ـ پاریس از ایران عبور کند و فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی خودروی پیکان جوانانی را تهیه کرد و این خودرو بازسازی و به‌روز شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با بیان اینکه شرایط حضور پیکان جوانان در رالی مذکور فراهم نشد، خاطرنشان کرد: پیکان جوانان بازسازی شده اکنون از افتخارهای صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شود و جزو اموال فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با بازسازی دوباره، خودروی پیکان جوانان را در یکی از رالی‌های بین‌المللی شرکت دهیم.

رغبتی با اشاره به اینکه خودروهای ایرانی سابقه شرکت در رالی قبل از انقلاب را دارند، اظهار کرد: امیدواریم دوباره بتوانیم خودروهای ایرانی را به عرصه بین‌المللی بازگردانیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی به دعوت از سازندگان خودروسازی اشاره کرد و افزود: اتاق خودرو برای حضور در رالی مهم است و باید ویژه همان کشور باشد و خودروسازان در این زمینه می‌توانند مشارکت کنند تا بتوانیم خودروهای ایرانی را در صحنه بین‌المللی نمایش دهیم.

به گزارش فارس، محسن واحدی در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی گیلان پس از انصراف علی احمدزاده با ۱۵ رای ماخوذه از ۱۵ رای دهنده، برای مدت چهار سال به ریاست این هیئت انتخاب شد./فارس

Share