مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت خبر داد

پیش‌بینی درآمد ۳۲ میلیارد ریالی سازمان فرهنگی شهرداری رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی عاطفی در جمع کارشناسان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر با اشاره به درآمدها و منابع تأمین اعتبار این سازمان در سال آینده، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌‌شود در سال ۹۳ در مجموع سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب این سازمان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مرتضی عاطفی در جمع کارشناسان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر با اشاره به درآمدها و منابع تأمین اعتبار این سازمان در سال آینده، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌‌شود در سال ۹۳ در مجموع سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب این سازمان شود.

Atefi

وی با اشاره به درآمدهای پیشنهادی در سال ۹۳، افزود: درآمدهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از محل ارائه خدمات به شهرداری، آموزش و خدمات فرهنگی ورزشی، عوارض فروش بلیت نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، کنسرت‌ها، قراردادها، اماکن تفریحی و غیره، تاسیسات و اجارها، تبلیغات ورزشی در مجموعه‌های ساخته شده، فروش اموال و اجرای ارائه خدمات عمرانی شهرداری تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه این سازمان با  امور مساجد ارشاد اسلامی گیلان، گفت: این تفاهم‌نامه به منظور ترویج، گسترش و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، قرآنی و ورزشی در شهر رشت امضا شد.

فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور در رشت اجرا می‌شود

عاطفی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تعاملات لازم را در اجرای فعالیت‌های مسجد محور در محلات و مناطق ویژه، فراهم‌سازی مقدمات لازم برای بازدید از اماکن فرهنگی و هنری تحت اختیار سازمان مانند خانه میرزا، خانه فرهنگ و هنر، بهره‌برداری از کلاس‌های آموزشی سازمان و استفاده از سالن‌های ورزشی شهرداری برای کانون‌های فرهنگی و هنری انجام می‌دهند.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه‌ دو طرف در برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی در محلات رشت، برگزاری مشترک نمایشگاه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها، استفاده مطلوب از مکان‌های فرهنگی در اختیار طرفین، تأمین منابع کتابخانه‌ای برای استفاده طرفین تفاهم‌نامه و در زمینه آموزش‌های شهروندی، این دو نهاد با هم همکاری کنند.

داوری مسابقه عکاسی ثبت‌لحظه‌های حضور ۲۸ بهمن ماه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: این سازمان در راستای گرامیداشت دهه فجر و در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه عکاسی « ثبت لحظه‌های حضور» را با موضوع ثبت حماسه حضور مردم، خلق لحظات زیبا توسط اقشار مختلف جامعه، حضور نسل چهارم انقلاب و شور و شوق مردم در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رشت برگزار کرد.

عاطفی، هدف از برگزاری این مسابقه را کشف استعدادهای هنری با محوریت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: به ۱۰ عکس برتر جوایزی اهدا می‌شود و تمامی راه یافتگان به بخش مسابقه گواهی شرکت در مسابقه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۴ بهمن امسال بود، خاطرنشان کرد: ۲۸ بهمن ماه داوری آثار انجام و نتایج اواخر بهمن اطلاع‌رسانی می‌شود.

تسنیم/

Share