حضور وزیر جنگ اسرائیل هنگام سخنرانی ظریف +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاو به نقل از فارس , «موشه یعلون» وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه بر خلاف معمول، در حین صحبت مقام ایرانی در محل نشست ماند و سالن را ترک نکرد. در ساعات پایانی نشست امنیتی مونیخ، میزگردی با موضوع ایران برگزار شد. «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، «یوکیا آمانو» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاو به نقل از فارس , «موشه یعلون» وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه بر خلاف معمول، در حین صحبت مقام ایرانی در محل نشست ماند و سالن را ترک نکرد.

در ساعات پایانی نشست امنیتی مونیخ، میزگردی با موضوع ایران برگزار شد. «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، «کارل بیلت» وزیر خارجه سوئد و «کریس مورفی» سناتور آمریکایی چهار شرکت‌کننده این میزگرد بودند.
esraeil

فارغ از صحبت‌های مهمی که در این میزگرد مطرح شد، موضوعی که نظر بسیاری از رسانه‌ها را جلب کرد، اقدام غیرمعمول هیئت اسرائیلی حاضر در نشست امنیتی مونیخ بود.

بر خلاف سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل که هیئت اسرائیل به دستور مستقیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی سالن را ترک کرد، امروز «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی که آخرین سخنران نشست امنیتی بود، در محل برگزاری میزگرد ماند و سالن را ترک نکرد. علاوه بر یعلون، «ران پروسور» نماینده رژیم‌صهیونیستی در سازمان ملل نیز در محل این نشست حضور داشت.esraeil1

Share