واگذاري داماش به گرند خراسان

احتمال آوردن مربی خارجی برای داماش/گرند مانع رفتن عابدینی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجد طلایی مدیرعامل شرکت گرند خراسان برای توافق نهایی خرید باشگاه داماش گیلان دقایقی قبل وارد ساختمان مرکزی این باشگاه در رشت شد.عابدینی تصریح کرد: قرارداد واگذاری داماش امشب قطعی می‌شود.

شرکت خواهان اسپانسری داماش: ما فقط انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجد طلایی مدیرعامل شرکت گرند خراسان برای توافق نهایی خرید باشگاه داماش گیلان  وارد ساختمان مرکزی این باشگاه در رشت شد.

damashمدیران شرکت گرند با هیئتی پنج نفره برای  مذاکره با عابدینی مدیرعامل داماش در نشستی شرکت کرده‌اند.

این نشست پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران در حال برگزاری است.

جبار کوچکی‌نژاد و غلامعلی جعفرزاده نمایندگان رشت در مجلس نیز دقایقی قبل وارد این باشگاه شد.

بیش از ۳۵ خبرنگار و عکاس در محل باشگاه داماش گیلان حضور دارند.

امیر عابدینی با بیان اینکه بنده در گیلان مهمان هستم، اظهار کرد: موفقیت داماش هدف من و مردم گیلان بود.

وی با بیان اینکه داماش آسیایی می شود، افزود: برادرانی آمده‌اند که دارای اهداف بلند و زیبایی هستند و چه به من و چه بی من موفق هستند.

مدیرعامل داماش گیلان با بیان اینکه باید مواظب باشیم دوستان اذیت نشوند، گفت: داماش روزهای خوبی را در پیش دارد.

عابدینی تصریح کرد: قرارداد واگذاری داماش امشب قطعی می‌شود.

مجد طلایی مدیر گروه گرند خراسان نیز با تبریک دهه فجر اظهار کرد: خدا را شاکرم که پیام‌آور امید از مشهد به سرزمین باران باشم.

شرکت اندیشه پرداز مجد طلایی در تاریخ  ۱۳ آذر ۹۰ با شماره ۴۳۸۵۲به عنوان سهامی خاص به ثبت رسید و در زمینه تمامی امور واردات و صادرات خرید و فروش نصب و راه اندازی کلیه ماشین آلات و دستگاه‌های تولیدی مصرفی و لوازم مصرفی و کالاهای مصرفی و بادوام و هم چنین راه اندازی و احداث کارگاه‌های تولیدی در حال فعالیت است.

شرکت بعدی این مجموعه،گروه رایا نگین دیبا( سهامی خاص ) بوده که با هدف انجام کلیه امور سرمایه گذاری، بازرگانی، تجاری، صنعتی و تولیدی در تاریخ ۲۳ مهر۹۱  با شماره ۴۳۰۷۲۱ به ثبت رسید که موضوع این شرکت انجام تمام امور سرمایه‌گذاری بازرگانی تجاری از منابع داخلی و خارجی صادرات مجدد و فروش آن به مصرف کنندگان داخلی و خارجی و انجام سرمایه‌گذاری در دارایی های فیزیکی پروژه‌های تولیدی، ساختمانی و ادارای است.

هیئت مدیره شرکت از سال ۱۳۹۰ با توجه به نیاز کشور به برندسازی بومی در حوزه فروشگاه های زنجیره ای، رستوران‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری اداری تفریحی اقدام به ثبت نشان تجاری شیر بالدار و برند گرند به شماره ثبت ۲۰۰۱۰۵ در تاریخ ۵ دی ماه ۹۱ کرده است.

این مجموعه در بخش ورزش هم فعال هستند و در زیر گروه لیگ دسته سوم دارای یک تیم به نام گرند مشهد دارند که از رسیدن به دسته سوم بازماند. همه اینها نشان می دهد که مدیران گرند بسیار مایل هستند که تیم داماش را پس از خرید به مشهد ببرند.

مجد طلایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوستانی که تا به امروز برای داماش زحمت کشیده‌اند در داماش می‌مانند.

وی با بیان اینکه داماش فرزند عابدینی است و برادر من است، گفت: اسم تیم، داماش گیلان است و همه به درستی می‌دانیم معنی اسم گرند هم به معنای بزرگ است.

خریدار داماش  گفت: تیم داماش را به گرند گیلان تغییر داده و نام تیم را برای رضایت تماشاگران به داماش گرند تغییر می‌دهیم.

مجد طلایی تاکید کرد: هدف ما کمک به تیم داماش است و از رسانه‌ها می‌خواهم با همراهی با ما تلاش کنند تا تیم موفق شود.
مجیدطلایی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه به تیم‌های فوتبال خراسان کمک می‌کنیم، اظهار کرد: خراسان هم به زودی تیم لیگ برتری در فوتبال ایران به خود اختصاص می‌دهد.

وی با تقدیر از پیشکسوتان داماش، افزود: به عنوان اسپانسر نیامده‌ایم و به عنوان اسپانسر داماش نیستیم بلکه ما خریدار داماش گیلان هستیم.

 

خریدار داماش گیلان با بیان اینکه با خبرنگاران ورزشی گیلان نشستی برگزار می‌کنیم، گفت: باید دست به دست هم داده و به بهترین شکل داماش را برای موفقیت هدایت بزنیم.

 

مجدطلایی با تصریح بر اینکه دغدغه ما کمک به تیم داماش گیلان است، خاطرنشان کرد: به سوالات اقتصادی جواب نمی‌دهم.

 

وی افزود: در مورد رنگ پیراهن و لوگوی داماش تصمیمی نگرفته‌ایم و در آینده در مورد این مسئله با لحاظ نظر مردم گیلان و هواداران داماش تصمیم می‌گیریم.

 

خریدار داماش گیلان با بیان اینکه باید همه به تیم کمک کنیم تا داماش در لیگ برتر بداند، گفت: در مورد مسائل فنی حرفی نمی‌زنم.

وی افزود: داماش ظرفیت آسیایی شدن را دارد و تلاش می‌کنیم داماش سال آینده به آسیا راه یابد.

امیر عابدینی در نشستی با اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم شأن باشگاه داماش را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه چهار استاندار در زمان حضورم در گیلان تغییر داده شده است، افزود: در حالی‌که شورای رشت راهی زندان شد و پرونده ۱۲هزار صفحه‌ای برای مالک داماش تشکیل شد، داماش در لیگ‌برتر حفظ شد.

 

abediniمدیرعامل داماش گیلان با بیان اینکه بازیکن پرسپولیس با قرارداد ۹۰۰ میلیونی برای پرسپولیس بازی نکرد، گفت: بازیکنان داماش از قرارداد ۴۰۰ میلیونی، ۳۰۰ میلیون دریافت کرده ولی اعتصاب نکرد و به زمین مسابقه رفت پس احترامی وجود دارد.

 

عابدینی با بیان اینکه از  افشین ناظمی حمایت کرده و از وی کمک می‌گیریم، تصریح کرد: ناظمی را برای جام جهانی با هزینه داماش به برزیل اعزام می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه همانند پدری بی‌پول و دلسوز بودم، اظهار کرد: داماش در سه ساله گذشته ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و  ۱۲ میلیارد تومان برای مرداد ۹۳ و لیگ جدید نیاز دارد.

 

مدیرعامل داماش گیلان گفت: از خریداران داماش خواهش کردم که بگذارند من بروم ولی ‌مانع شدند.

عابدینی گفت: داماش مشکلات زیادی داشته و دارد و مسئولان گیلان و شورای شهر رشت نتوانستند حتی یک میلیارد تومان برای نجات داماش به ما وام بدهند

امیر عابدینی عصر امروز در نشست خبری واگذاری داماش گیلان، اظهار کرد: باید به خریداران داماش کمک کنیم.

وی با بیان اینکه داماش را فرزند خود می‌دانم، افزود: توقعات از داماش گیلان بالا رفته است و  شاید مربی خارج برای داماش آوردیم و در این مورد کمیته فنی باشگاه  تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل داماش گیلان با اشاره به بدهی داماش گفت: بدهی داماش در سه ساله گذشته معادل ۵۰درصد بودجه یک سال باشگاهی در لیگ برتر فوتبال ایران است.

عابدینی تصریح کرد: قرار بود اعتبار ویژه‌ای به داماش اختصاص یابد ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد و بودجه قطره‌چکانی باشگاه نیز قطع شد و با بحران جدیدی مواجه شدیم.

وی با تقدیر از خریدار داماش گیلان تأکید کرد: جوانی به داد فوتبال گیلان رسیده و باید در همین ابتدا بابت بدهی و فصل آینده لیگ برتر داماش، ۲۰ میلیارد تومان هزینه کند.

مدیرعامل داماش گیلان تصریح کرد: با تنها تیمی بودیم که در نیم فصل بازیکنانی از تیم ما جدا شدند و نتوانستیم به اردوی نیم‌فصل برای آمادگی بیشتر برویم و دلیل همه آنها مشکلات مالی بود.

عابدینی با بیان اینکه در دو سال گذشته داماش تنها تیمی است که به اروپا بازیکن ترانسفر کرده است، تصریح کرد: این هنر شهر رشت در فوتبال است./تسنیم

 

Share