حضور استاندار گيلان در منزل شهيدان فتحي فر و شريفي محنا

همگان باید از روحیه‌ی صبر و مقاومت خانواده‌های شهداء الگو بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی در دیدار با مادر شهیدان فتحی فر با بیان اینکه همگان باید از روحیه ی صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء الگو بگیرند گفت:روحیه صبر و استقامت این خانواده های بزرگوار بنا و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر محمد علی نجفی در دیدار با مادر شهیدان فتحی فر با بیان اینکه همگان باید از روحیه ی صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء الگو بگیرند گفت : روحیه صبر و استقامت این خانواده های بزرگوار بنا و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است .

وی بابیان اینکه روحیه ی مقاوم خانواده های معظم شهداء و ایثارگران موجب شادی روح امام راحل (ره) میشود گفت : مسئولان موظفند تا براساس وظیفه ی شرعی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خدمت خانواده ی معظم شهداء باشند .najafi7

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به دیدارهای منظم رئیس جمهور با خانواده های شهداء و ایثارگران گفت : حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی نیز تأکید ویژه ای برپاسداشت مقام والای این خانواده های بزرگوار دارد .

دکتر نجفی با بیان اینکه ملت ایران با اندیشه های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های امام(ره)و منویات رهبرمعظم انقلاب یکپارچه اند گفت : راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن که در آستانه ی آن قرارداریم یکی از نمادهای تبلور یکپارچگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت است .

najafi8

دکتر محمد علی نجفی همچنین دردیدار خانواده شهید علی شریفی محنا گفت : خانواده های معظم شهداء افتخار بزرگ ملت ایران هستند .

وی خاطرنشان کرد : خانواده های شهداء با تربیت چنین فرزندان رشید و مقاومی در عظمت ایران اسلامی و اجر و پاداش آنان سهمیند

najafi9

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دیدار با مادران و پدران شهداء توفیق بزرگی محسوب میشود که موجب روحیه گرفتن برای خدمت بیشتر به مردم می گردد خاطر نشان کرد : صبر ، متانت ،آرامش و استقامت این بزرگواران در برابر عزیزانشان بی نظیر و درسی ماندگار برای همه ی کسانی است که میخواهند به اسلام و انقلاب خدمت کنند .

گفتنی است : شهید حجت فتحی فر ، سال ۶۱ و محمد رضا فتحی فر ، سال ۶۳ در کردستان و علی شریفی محنا سال ۶۵ در شلمچه به دیدار معبود شتافتند .
najafi0

Share