جعفرزاده در مراسم گراميداشت دهه فجر مسجد سلیمانداراب رشت

همه تهدیدات و گزینه های روی میز دشمنان فقط در حد حرف است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جعفرزاده همه تهدیدات و گزینه های روی میز دشمنان را فقط در حد حرف و تهی دانست و گفت : تا زمانی که مردم ما بر اصول اقلاب پایبند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامیمان هستند،دشمنان نمیتوانند به کشورمان ضربه ای بزنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، غلامعلی جعفرزاده از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد میرزا کوچک سلیمانداراب رشت اظهار کرد :همه تهدیدات و گزینه های روی میز دشمنان را فقط در حد حرف و تهی دانست و گفت : تا زمانی که مردم ما بر اصول انقلاب پایبند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامیمان هستند،دشمنان نمی توانند به کشورمان ضربه ای بزنند.

bb001-300x180

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا،وی با اشاره به وجود روحیه شهادت طلبی در ایران ا فزود:مردم با تبعیت از رهبری معظم انقلاب،از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مقابل دشمنان ایستاده اند.

جعفرزاده به حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،اشاره کرد و اظهار داشت:امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی،حماسه ای به یاد ماندنی آفریدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:گذر از فتنه سال ۸۸  ،به مراتب سخت تر و مهم تر از پشت سر گذاشتن دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد:با همه سختیها و مشکلات و تهدیداتی که از ابتدای انقلاب تا کنون وجود داشته ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار و استوار مانده است و دشمنان عاجز از ضربه زدن به کشور شده اند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های علیه کشورمان،گفت :این تحریم ها موجب شد،ما روی پای خود ایستاده و تلاش کنیم در به خود کفایی برسیم .

جعفرزاده همچنین به مذاکرات هسته ایران با ۱+۵ اشاره کرد و افزود :از دستگای دیپلماسی انتظار داریم آنچه حق ملت ایران است را در مذاکرات بیان کند.

وی اظهار داشت:هفته های آینده برای کشورهای ۱+۵روزهای خوشی نخواهد بود و این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  بهترین پیام آنان بود .

وی همچنین به طرح ساماندهی مزار میرزا کوچک اشاره کرد و افزود:در بودجه ۹۳ برای ساماندهی و طرح توسعه مزار میرزا اعتبار در نظر گرفته شده است .

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share