همایش دوچرخه‌سواری دختران در آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  لطیفه پورمند بعد از ظهر امروز در نشست کمیته بانوان دهه فجر این شهرستان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده این کمیته در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای سال ۵۷ و برگزاری جشن انقلاب در مهد کودک‌ها از جمله این برنامه‌هاست. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  لطیفه پورمند بعد از ظهر امروز در نشست کمیته بانوان دهه فجر این شهرستان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده این کمیته در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای سال ۵۷ و برگزاری جشن انقلاب در مهد کودک‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

dochوی گلباران و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در بندر آستار ذکر کرد.

این مسئول از برگزاری مراسم تجلیل از گروه پیشاهنگی در روز ۲۲ بهمن، رونمایی از کتاب شعر شیما مولایی‌فرد با عنوان «روزی که شاعر می‌شوم» در دهه فجر خبر داد.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی غنچه‌های هلال، مراسم زیارت عاشورا، اهدای خون، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توسط مسئولان دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

پورمند، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و برپایی نمایشگاه کارهای دستی و سنتی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده کمیته بانوان آستارا در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

وی یادآور شد: مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب، مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی و دیدار با امام جمعه و… از جمله برنامه‌های کمیته در دهه فجر است.

مشاور بانوان فرمانداری بندر آستارا ادامه داد: تجلیل یکی از بانوان نمونه کشاورز، برگزاری کلاس آموزشی‌کاربردی پرورش قارچ در بخش لوندویل و کارگاه آموزشی بانوان در فنی و حرفه‌ای را از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر ذکر کرد.

وی اجرای برنامه‌های مذکور را نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌ها عنوان کرد.

این مسئول به برنامه‌های ویژه ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: مسابقه دارت و تکواندو و همایش دوچرخه‌سواری دختران زیر ۹ سال و… از جمله این برنامه‌هاست./فارس

Share