نویسنده نامه تهدیدآمیز در تالش دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعباس اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری یک فرد کلاهبردار اظهار کرد: فردی اخاذی از وی را به پلیس آگاهی تالش اطلاع داد. وی به بررسی موضوع مذکور توسط کارآگاهان پلیس تالش اشاره کرد و افزود: فرد کلاهبردار با نوشتن نامه دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعباس اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری یک فرد کلاهبردار اظهار کرد: فردی اخاذی از وی را به پلیس آگاهی تالش اطلاع داد.

1234وی به بررسی موضوع مذکور توسط کارآگاهان پلیس تالش اشاره کرد و افزود: فرد کلاهبردار با نوشتن نامه دو صفحه‌ای از شاکی مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال پول طلب کرده بود.

اسماعیلی با بیان اینکه فرد اخاذ طرف مقابل را تهدید به اسیدپاشی کرده بود، تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیقات شبانه‌روزی موفق به شناسایی متهم شدند و او را با ترفندهای پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تالش فرد دستگیر شده را از سارقان سابقه‌دار در استان قم معرفی کرد و گفت: فرد مذکور در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد./فارس

Share