در نشست مشترک عنوان شد

نوسازی ناوگان عمومی رشت با ماشین های پلاک منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسرور گفت: استان گیلان دارای ظرفیت های متعددی در زمینه های تجاری، صنعتی، گردشگری و کشاورزی است که با گسترش همکاریهای منطقه آزاد انزلی با شوراها و شهرداریهای استان می توان گامهای موثری در بالفعل سازی پتانسیلهای موجود و بهره گیری از توانمندیهای دو طرف برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل این سازمان در نشستی با روسای شورای اسلامی شهر و شهرستان رشت با بیان اینکه همکاری خوبی با شورا و شهرداری بندرانزلی در خصوص جذب سرمایه گذار داریم اظهار داشت: استان گیلان دارای ظرفیت های متعددی در زمینه های تجاری، صنعتی، گردشگری و کشاورزی است که با گسترش همکاریهای منطقه آزاد انزلی با شوراها و شهرداریهای استان می توان گامهای موثری در بالفعل سازی پتانسیلهای موجود و بهره گیری از توانمندیهای دو طرف برداشت.

Shoraeshahrerasht وی افزود: مهمترین اولویت برای جذب سرمایه گذار بعد از مزایا و معافیتهای قانونی، وجود اراضی مناسب می باشد و در این مسیر باید امکانات جذب سرمایه گذار را با اصلاح محدوده منطقه آزاد انزلی فراهم نماییم.

رضا جمشیدی رئیس شورای اسلامی شهر رشت منطقه آزاد انزلی را بهترین فرصت برای توسعه استان گیلان اعلام و اضافه نمود: با بهره گیری از امکان خرید خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی می توانیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت را نوسازی نموده و ماشین آلات راهداری جدید برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تهیه نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تشکر از پیشنهاد مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درخصوص مساعدت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت، اضافه نمود: بالابردن کیفیت خدمات رسانی به مردم و گردشگران با خرید اتوبوس های و ماشین های سواری جدید بهمراه افزایش خدمات ایمنی در مواقع بحرانی از طریق بهره گیری از ماشین آلات مدرن از دلایل اصلی استفاده از ماشین های پلاک منطقه آزاد انزلی است.

وی با بیان اینکه همایش مشاهیر و مفاخر گیلان را در فروردین ۹۴ برگزار می کنیم، خواستار همکاری منطقه آزاد انزلی در برگزار این همایش شد و تصریح نمود: مفاخر گیلان از بهترین پتانسیل های استان برای جذب سرمایه گذار خارجی هستند.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت با بیان اینکه حضور مدیرعامل بومی در منطقه آزاد انزلی باعث خوشحالی است گفت: در طول چند ماه گذشته اقدامات خوبی برای گسترش همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی با سایر بخشهای استان گیلان به منظور ایفای نقش موثر در توسعه گیلان را شاهد بوده ایم.

وی خواستار تشکیل کارگروه های مشترک در زمینه های مختلف شد و گفت: آماده توسعه همه جانبه همکاریها بخصوص درمسیر جذب سرمایه گذار هستیم.

عضو شورای شهر رشت افزود: با عنایت به اهمیت فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در صنعت گردشگری استان، تجهیز ناوگان حمل و نقل مستقر در این فرودگاه با خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی چهره زیبایی از گیلان سرسبز نزد گردشگران و سرمایه گذاران ورودی به گیلان ارائه می دهد.

گفتنی است دراین نشست علاوه بر روسای شورای شهر و شهرستان رشت، معاون پژوهشی این شورا و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

Share