نماینده مردم آستارا در مجلس:

نعیمی‌رز:نمایندگان مجلس در جریان نحوه توزیع سبد کالا نیستند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در جریان تدبیرهای داخلی و خارجی دولت یازدهم و نحوه تهیه و توزیع سبد کالا نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاصفر نعیمی‌رز امروز  درباره تصویب بودجه دولت اظهار کرد: تلاش‌های نمایندگان در راستای تصویب بودجه و دیگر مصوبات در مجلس اگر از سوی دولت و دستگاه اجرایی مورد توجه قرار نگیرد توهین به ملت ایران و  مجلس است.

safar naeimiوی با اشاره به توزیع سبد کلای دولت تصریح کرد: نمایندگان مجلس در جریان تهیه و تصویب این سبد کالا نیستند و نحوه توزیع آن را نمی‌دانند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه در صدد زیرسئوال بردن عزت و غرور ملت ایران نیستیم، خاطرنشان کرد: هر چه که می‌خواهند دولتی‌ها انجام می‌دهند و می‌گذرند.

وی با تاکید بر اینکه دولت طبق قانون اساسی باید در برابر مجلس پاسخگو باشد، گفت: نمایندگان مجلس هیچ اطلاعی از چگونگی سبد کالا ندارند.

نعیمی‌رز تصریح کرد: بنده به عنوان وکیل مردم ایران وظیفه دارم از حق ملت ایران دفاع کنم و رسماً اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در جریان تدبیرهای خارجی و داخلی دولت یازدهم نیستند و هر چه می‌خواهند انجام می‌دهند و مشکلات را به گردن مجلس می‌اندازند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس درباره عدم ثبات در سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: تغییرات متوالی مدیریتی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری حتی از دولت دهم نیز به اوج خود رسیده است.

وی افزود: در دولت یازدهم با کناره‌گیری محمدعلی نجفی تغییرات سازمان مذکور ادامه یافت و این عدم مدیریت و تغییر مدیریت در عرض چند ماه سازمان میراث فرهنگی را از وظایف خود دور کرده است.

نعیمی‌رز تغییرات متوالی مدیریتی در سازمان میراث فرهنگی را موجب آسیب جهانی این نهاد مهم دانست و یادآور شد: در حالی که گردشگری می‌تواند با مدیریت صحیح و رعایت ضوابط شرع و ملاحظات ایرانی اسلامی ارزآوری بسیاری برای ما داشته و کمک به معرفی کشور اسلامی کند٬ تغییرات متوالی مدیریتی آن آسیب‌رسان است.

وی با اشاره به انتصاب مسعود سلطانی‌فر برای تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری٬ خاطرنشان کرد: باید مدتی از مدیریت وی در این سازمان بگذرد تا بتوان بر نحوه مدیریتی او اظهار نظر کرد.

نعیمی‌رز با تصریح بر اینکه این سازمان یک دستگاه فرهنگی است نه کارگاه یا تولیدی، اظهار کرد: نوع رابطه‌ای که اکنون با این دستگاه فرهنگی برقرار شده، تا حدی متفاوت بوده و در دولت دهم و یازدهم به سازمان سیاسی‌بازی نگاه کردند و این حال و روز سازمان است.

وی متذکر شد: امیدواریم در دولت مبنا شایسته‌سالاری باشد و به دولت توصیه می‌کنم درباره سازمان میراث فرهنگی مانند دولت دهم پیش نرود که جایگاه این در ایران اسلامی بسیار مهم است./فارس

Share