مهاجم تیم ملی ایران به چارلتون انگلیس پیوست

رضا قوچان‌نژاد از قطعی شدن قرارداد ۲.۵ ساله خود با باشگاه چارلتون انگلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ، مهاجم تیم ملی ایران در فصل ۲۰۱۳ عملکرد خوبی در رده ملی داشت اما در رده باشگاهی در تیم استاندارد لیژ به عنوان بازیکن سکونشین و ذخیره از او استفاده شد.images

 با توجه به نزدیکی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، رضا قوچان‌نژاد تصمیم گرفت که با جدایی از استاندارد لیژ به تیمی ملحق شود که بتواند در آن به صورت ثابت بازی کند تا فرصت حضور در جام جهانی را به عنوان بازیکن ثابت از دست ندهد.

رضا قوچان نژاد با قطعی شدن انتقال خود به تیم چارلتون انگلیس در نقل و انتقالات ژانویه با سایت voetbal international گفت: انتقال من به تیم چارلتون قطعی شده است. چارلتون باشگاه بزرگی است و بی‌صبرانه منتظر هستم تا برای این تیم به میدان بروم.

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی ایران که در ۸ سالگی از ایران به هلند مهاجرت کرد درباره میزان قرارداد خود با تیم هلندی اعلام کرد که قرارداد او ۲.۵ ساله خواهد بود.

او در این باره ادامه داد: مسائل جزئی قراردادم به زودی اعلام خواهد شد اما قراردادم با استاندارد لیژ ۲.۵ ساله است. امیدوارم بتوانم اول هفته آینده اولین بازی خود را برای چارلتون در لیگ دسته یک انگلیس انجام دهم. چارلتون شنبه بازی حساسی برابر ویگان دارد و من دوست دارم بتوانم در ترکیب تیم جدیدم به میدان بروم.

دوشاتلت رولان، رئیس باشگاه استاندارد لیژ اواخر سال ۲۰۱۳ باشگاه چارلتون انگلیس را خرید و پس از آن چندین بازیکن استاندارد لیژ از جمله رضا قوچان نژاد به این تیم انگلیسی پیوستند./ایسنا

Share