مطهری:ضرغامی ازطرف محافل خاصی تحت فشار است تا دولت را در تنگنا قرار دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ضرغامی باید استقلال خود را در مقابل برخی محافل خاص حفظ کند، گفت: ضرغامی ازطرف محافل خاصی تحت فشار است تا دولت را تنگنا قرار دهد. علی مطهری  درباره تأخیردر زمان پخش گفت وگوی شب گذشته رئیس جمهوراز صداوسیما ونامه ضرغامی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ضرغامی باید استقلال خود را در مقابل برخی محافل خاص حفظ کند، گفت: ضرغامی ازطرف محافل خاصی تحت فشار است تا دولت را تنگنا قرار دهد.

motahariعلی مطهری  درباره تأخیردر زمان پخش گفت وگوی شب گذشته رئیس جمهوراز صداوسیما ونامه ضرغامی به شورای نظارت درباره انتخاب مجری توسط روسای قوا، گفت: گاهی رئیس جمهورمی خواهد گزارشی را به مردم ارائه کند، دراین صورت مجریان به طورحتم باید با موافقت رئیس جمهور انتخاب شوند، اما گاهی مقرراست مصاحبه ای چالشی انجام شود ومجریان مخالف وموافق حضور پیدا کنند، در این شرایط صدا و سیما می تواند در انتخاب مجریان نظردهد و ازهر دوطرف افرادی را معین کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین درباره گفت وگوی شب گذشته رئیس جمهور، حرف دولت منطقی تر از صدا و سیما بود؛ ضرغامی طرفداراعتدال است اما ازطرف محافل خاصی تحت فشار است تا دولت را درتنگنا قرار دهد، ولی من معتقد هستم که ضرغامی باید استقلال خود را در مقابل اینگونه محافل حفظ کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: محافلی که ضرغامی را تحت فشار قرار می دهند در دولت گذشته هم راستا با دولت بودند، اما چون در حال حاضر مقابل دولت قرار دارند، صدا وسیما را تحت فشار قرار می دهند، ولی  به نظر ضرغامی باید انصاف را رعایت کرده و تحت تاثیر این محافل قرار نگیرد./خانه ملت

Share