معاون سياسي امنيتي استاندار گيلان

مردمی بودن از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در نشست مشترک ستاد گرامیداشت دهه ی فجر با مسئولین اصناف استان گفت : مردمی بودن از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران است و مردم در سخت ترین شرایط همواره با پیروی از ولایت فقیه پشتیبان و همراه نظام بوده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی   استاندار گیلان در نشست مشترک ستاد گرامیداشت دهه ی فجر با مسئولین اصناف استان گفت : مردمی بودن از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران است و مردم در سخت ترین شرایط همواره با پیروی از ولایت فقیه پشتیبان و همراه نظام بوده اند .

محمد احمدی پور با اشاره به همگام بودن اصناف در مقاطع مختلف نظام افزود : کسبه و تجار در وقایع مختلف کشور در کنار رهبران دینی خود حضور داشتند و نقش آفرینی کردند.

ahmadوی گفت: حضور اصناف در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب نمونه بارزی از مردمی بودن این جشن هاست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارگیلان با بیان اینکه سیاست گذاری و فراهم کردن زمینه های حضور قشرهای مختلف ازجمله اصناف در برنامه های دهه مبارک فجر مسئولیت مهم دستگاه های اکمیتی است، تصریح کرد : اگر ما خودمان به خوبی این وظایف را انجام دهیم، مردم نیز وظایف خود را در قبال انقلاب می دانند و آن را به نحو احسن انجام می دهند.

احمدی پور نقش صنوف را در رونق اقتصادی ، کاهش بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اظهار داشت : در مقابل مردمی که جزئی جدا نشدنی انقلاب و نظام اسلامیمان هستند اصناف در ایجاد امنیت روانی در بخش اقتصادی بسیار تأثیرگذار هستند .

وی ادامه داد : اصناف با هوشیاری و درایت خود می توانند بسیاری از سختیها و تنگناها ی اقتصادی را مدیریت کنند تا فشاری به مردم نیاید .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارگیلان گفت : اصناف در تحقق حماسه اقتصادی که رهبری معظم انقلاب به آن در ابتدای سال تأکید داشته اند بسیار نقش آفرین هستند .

احمدی پور با اشاره به حضور میلیون ها گردشگر در گیلان افزود : اصناف با شناخت ذائقه و سلایق گردشگران ، آنها را وادار به خرید بیشتر اجناس در استان کنند و رونق بیشتر اقتصادی را شاهد باشیم .

زیرک معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان نیز در این نشست از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی و معدنی استان در دهه فجر خبرداد و گفت : در دهه مبارک فجر امسال ۲۲ طرح صنعتی و تجاری با ۱۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۵۸۰ نفر در استان گیلان به بهره برداری می رسد .

شکریه ، رئیس اتاق اصناف گیلان نیز اصناف را یکی از تشکل های بزرگ خدمت رسان به مردم اعلام کرد و گفت : ۹۰ هزار واحد صنعتی در گیلان فعالیت می کنند و در بزرگداشت ایام ا…دهه مبارک فجر هم مشارکت دارند .

وی اظهار داشت : نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سردر مغازه ها فروش فوق العاده و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه هایی است که در دهه فجر اصناف در آن مشارکت دارند .

Share