مذاکره ایران با غول‌های نفتی در حاشیه داووس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با مکاتبه و رایزنی وزیر نفت با غول‌های نفتی انگلیسی، اروپایی و آمریکایی برای بازگشت به نفت ایران، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه اجلاس داووس با برخی از شرکت‌ها و غول‌های نفتی جهان دیدار و گفتگو می‌کند. بیژن نامدار زنگنه که همراه رئیس جمهور برای حضور در اجلاس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با مکاتبه و رایزنی وزیر نفت با غول‌های نفتی انگلیسی، اروپایی و آمریکایی برای بازگشت به نفت ایران، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه اجلاس داووس با برخی از شرکت‌ها و غول‌های نفتی جهان دیدار و گفتگو می‌کند.

zanganeبیژن نامدار زنگنه که همراه رئیس جمهور برای حضور در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد عازم داووس سوئیس بود، اعلام کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تلاش وزارت نفت بر دوران پس از تحریم متمرکز بوده و توافق با ۱ + ۵ در همین راستاست و پیش بینی می شود اجرای این توافق راه بدون برگشتی باشد تا جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود به ویژه در بخش نفت و گاز بهره مند شود.

وزیر نفت با اعلام اینکه حجم عظیمی از سرمایه گذاری ها و فعالیت های فنی را برای بازیافت بیشتر از میادین نفتی کشور، تولید بیشتر نفت و گاز و به دست آوردن جایگاه شایسته در بازار جهانی طراحی کرده ایم، تصریح کرد: در این مسیر شرکت های بزرگ نفتی جهان می توانند سهم و نقش داشته باشند.

این عضو کابینه دولت افزود: در نشست صاحبان صنعت نفت و گاز در داووس تلاش خواهیم کرد این موضوع را از نزدیک و چهره به چهره برای مدیران ارشد شرکت های نفتی تشریح و تبیین کنیم.

به گفته این مقام مسئول در حاشیه نشست در داووس تلاش خواهیم کرد با مدیران ارشد شرکت های نفتی دیدار و درخصوص سرمایه گذاری در بخش های صنعت نفت و گاز کشور صحبت کنیم./مهر

Share