مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد:خبرنگاران رایگان فیلم می بینند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز اکران می‌شود. وی با اشاره به اینکه ۲۰ فیلم برتر این جشنواره با هماهنگی انجام شده در گیلان اکران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز اکران می‌شود.

esmailpourوی با اشاره به اینکه ۲۰ فیلم برتر این جشنواره با هماهنگی انجام شده در گیلان اکران می‌شود، تصریح کرد: این اکران‌ها از ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در سینما میرزاکوچک رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه سانس‌های مختلفی ویژه اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای حضور خبرنگاران به صورت رایگان در این اکران‌ها انجام شده است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه جدول اکران‌ها به زودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان اعلام می‌شود، اظهار کرد: عموم مردم جهت خریداری بلیط فیلم‌ها به سینمای مذکور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی هستند، گفت: شما با قلم خود وقایع انقلاب، پیام عزت ملت ایران و نقطه‌های درخشان تاریخ را برای نسل حاضر بازگو می‌کنید و کارتان بسیار ارزشمند است.

مدیرکل ارشاد گیلان، دهه فجر را بستر مناسبی برای انعکاس خدمات دولت‌ها برای مردم اعلام کرد و بیان داکرد: موفقیت دولت، موفقیت نظام است و امیدوارم این روح امید را با اطلاع رسانی جامع خود برای مردم به ارمغان بیاورید.

اسماعیل‌پور با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده کمیته فرهنگی و هنری در دهه فجر ، تصریح کرد: در مجموع بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

اسماعیل­ پور با بیان اینکه ۱۳۹ برنامه فرهنگی و هنری نیز توسط ارشاد گیلان در استان تدارک دیده شده، اظهار کرد: از این تعداد ۵۷ برنامه هنری و مابقی فرهنگی هستند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در ۱۳ شهرستان استان در دهه فجر ۹۲ خبر داد و اذعان کرد: همچنین در ۷ شهرستان استان نیز نمایش خیابانی و صحنه‌ای با محوریت انقلاب برگزار می‎شود/شبستان

Share