اهالی ديارميرزا

محمدرضا کوچولو به خدا سپرده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا محمدرضا را به خدا سپردیم هرچند که دادن خبرهای بد همیشه سخت است اما باید برحسب وظیفه همه شما را در غم از دست دادن محمدرضا شریک می کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا محمدرضا را به خدا سپردیم هرچند که دادن خبرهای بد همیشه سخت است اما باید برحسب وظیفه همه شما را در غم از دست دادن محمدرضا شریک می کردیم.

25669 آری محمدرضا کودک ۷ ماهه گیلانی که روزی برای زنده بودن دستش را به سوی شما دراز کرد و انصافا همه شما هم با هر توان و وضع اقتصادی دست این کودک معصوم را به گرمی گرفتید و با تماسها و پیگیری های مداوم ما را برای انجام رسالتمان بیش از گذشته تشویق نمودید، اکنون با وجود همه تلاش ها محمدرضا برای همیشه چشم هایش را بر روی زندگی که نتوانست بیشتر از هفت ماه تحملش کند بسته است.

محمدرضا کوچولو که قبلا در خبرهای مختلف ازش یاد کردیم کودک ۴ ماهه ای بود که به صورت مادرزادی با بیماری نقص ایمنی پا به این دنیا گذاشت، برای ادامه زندگی نیازمند پیوند مغز و استخوان بوده که به دلیل هزینه های بالای عمل پیوند نیز نیاز به کمکهای شما مردم عزیز داشت که انصافا همه شما برای بخشیدن تولدی دوباره به او کمک کردید و به صورت مداوم جویای احوال او بوده اید، اما گویا سرنوشت نمی خواست که محمدرضا زنده بماند زیرا این کودک چند روز قبل از عمل پس از دو هفته بستری شدن در بیمارستان مفید کودکان در حالیکه آزمایشات مختلفی در خارج از کشور از فرد دهنده پیوند در حال انجام بود تا عمل و انتقال بافت مغز استخوان صورت بگیرد قبل از رسیدن بافت برای همیشه چشم از این دنیا بست.

شاید محمدرضا آمده بود تا ما بدانیم چقدر به فکر همنوعانمان هستیم چقدر در رنج یکدیگر سهیم هستیم، چقدر انسانیت در وجودمان موج می زند، چقدر برای رسیدن به روح انسانی در این کره خاکی تلاش خواهیم کرد، دست مریزاد به همه آنان که دستان کودک و خدایی محمدرضا را فشردند تا در عمر کوتاه زمینی خود مهر و محبت الهی را در وجود بندگان خوب خدا تجربه کند و روزی که رفت قطعا لبخند بر لب داشت چون می دانست همه آنانی که به او کمک کردند، هستند تا دستان کودکانی چون او را باز هم بفشارند و برای همیشه قلب پاک و بی ریای امثال او را در پناه مهربانی خود داشته باشند.

بخشی از کمکهایی که مردم عزیز به این فرشته کوچک داشتند در حین انجام مراحل درمانی وی به ۳ کودک دیگر به نام های ابوالفضل، ستاره و امیرمحمد زندگی دوباره بخشید، محمدرضا هم از شما خیرین و مردم مهربان، خیر و بخشش را در عمر کوتاه ۷ ماهه خود آموخت.

آری شاید امروز محمدرضا در بین ما نباشد ولی هستند محمدرضاهایی که نیازمند دستان مهربان همه هموطنان هستند تا لبخند بزنند و بگویند بنی آدم اعضا یکدیگرند…./ایسنا

Share