معاون رئيس جمهور در مناطق برفي گيلان و مازندران

نوبخت به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور عازم استان‌های شمالی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور، برای تعیین خسارات ناشی از بارش برف عصر امروز عازم استان‌های مازندران و گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور، برای تعیین خسارات ناشی از بارش برف عصر امروز عازم استان‌های مازندران و گیلان شد.nobakht

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور و به منظور برآورد خسارات ناشی از بارش سنگین برف در مناطق شمالی کشور، عصر امروز به استان‌های مازندران و گیلان سفر کرد.

محمدباقر نوبخت در این سفر دو روزه با حضور در مناطق مختلف، از نزدیک مشکلات و مسایلی که هموطنان برف‌زده با آن درگیر هستند را مورد بررسی قرار می‌دهد تا برآورد دقیقی از میزان خسارات وارده به مردم این دو استان به دست آورد.

پیش از این، چیت‌چیان و آخوندی وزرای نیرو و راه و شهرسازی به دستور رئیس‌جمهور به استانهای شمالی سفر کرده بودند تا از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از بارش برف در این مناطق قرار گیرند.

محمدباقر نوبخت  در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مناطق بحران‌زده غرب مازندران افزود: نخستین مرحله امداد و خروج از بحران در مازندران به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات برق، آب و راه‌های ارتباطی غرب مازندران برطرف شده است تصریح کرد: آنچه که باعث افتخار در این حوادث بوده است درایت و پختگی مردم در همکاری با دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و سپاهیان عزیز با حضور به موقع در مناطق مازندران و گیلان خدمات شایسته‌ای را ارائه کردند خاطرنشان کرد: هلال احمر و مسئولان راهداری نیز در کنار مردم نسبت به کاهش آسیب‌های بحران اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه خسارت‌های بخش کشاورزی، باغداری و مرغداری و واحدهای مسکونی در حال جمع‌بندی است گفت: از استاندار مازندران می‌خواهیم که با جمع‌بندی خسارات نسبت به جبران آن اقدام شود./فارس

Share