مجلس ۳هزار میلیارد تومان نداد، قلب وزیر بهداشت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر بهداشت، تنها عضو کابینه دولت حسن روحانی است که علنا برای بودجه ابراز نگرانی می کند. البته او کار سختی دارد و نامهربانی های مجلس، برایش سخت بوده، به همین دلیل کارش به بیمارستان کشیده شده است.  کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت که قرار بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر بهداشت، تنها عضو کابینه دولت حسن روحانی است که علنا برای بودجه ابراز نگرانی می کند. البته او کار سختی دارد و نامهربانی های مجلس، برایش سخت بوده، به همین دلیل کارش به بیمارستان کشیده شده است.

hashemi کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت که قرار بود برای ساماندهی شبکه بهداشتی کشور در سال ۹۳ اختصاص یابد و انتقال آن به بیمه ها حسن هاشمی، وزیر بهداشت را دچار درد قلبی و روانه بیمارستان کرد.

عباس زارع نژاد، مشاور وزیر بهداشت این خبر را به فارس اعلام کرده است. او گفته: مجلس شورای اسلامی، دیروز با پیشنهاد برخی نمایندگان مجلس ۳ هزار میلیارد تومان از اعتباری را که قرار بود برای اصلاح زیر ساختهای بهداشتی شبکه بهداشت در سال ۹۳ به وزارت بهداشت اختصاص یابد به بیمه ها منتقل کرد.

وی گفت: در پی این اتفاق وزیر بهداشت دچار ناراحتی قلبی شد و به همین علت امروز برای چکاپ و بررسی به یکی از بیمارستان های تهران ارجاع شد.

مدیر کل اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: بنده در زمان وزارت دکتر لنکرانی هم شاهد بودم که یکی از نمایندگان امروز مجلس که آقای مصری بود، و در زمان زمان وزیر رفاه بود. ‌در اقدامی عجیب با ایجاد مراکز معین درمانی باعث خالی شدن مراکز بهداشتی کشور از پزشکان شد و همین تصمیم او وزیر اسبق بهداشت را در آن زمان دچار ناراحتی قلبی کرد.

زارع نژاد گفت: این بار هم همان فرد که امروز در کسوت نماینده مجلس است با لابی کردن توانسته است بودجه ای که قرار بود برای ایجاد و تقویت زیرساختهای بهداشتی در روستاها و حاشیه شهرها هزینه بشود را به بیمه ها منتقل کرده است و در اتفاقی مشابه

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت نیز از شب گذشت دچار ناراحتی قلبی شده است./خبرآنلاین

 

Share