به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

متلک‌های مجری پرسپولیسی به رویانیان و دایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی ضیا مجری برنامه ویتامین ث که خودش را در رده هواداران پرسپولیس هم می داند در برنامه صبح امروزش تا توانست با طعنه و متلک از خجالت تیم پرسپولیس و البته دایی در آمد. ضیا بخش ورزشی برنامه اش را با جمله “و اما پرسپولیس باز باخت” آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی ضیا مجری برنامه ویتامین ث که خودش را در رده هواداران پرسپولیس هم می داند در برنامه صبح امروزش تا توانست با طعنه و متلک از خجالت تیم پرسپولیس و البته دایی در آمد.

85780
ضیا بخش ورزشی برنامه اش را با جمله “و اما پرسپولیس باز باخت” آغاز کرد و خودش توضیح داد که روی کلمه “باز” تاکید دارم چون این تیم “باز” هم باخت. چون چهار بازی است که این تیم رنگ پیروزی را به خود ندیده است.
علی ضیا بدون مکث ادامه داد: البته من چند روز پیش آقای علی دایی را دیدم و با ایشان صحبت کردم. ایشان به من فرمودند “تو که از فوتبال سر در نمیاری واسه چی درباره فوتبال اظهار نظر می کنی” … بله آقای دایی من از فوتبال سر در نمی آورم…. شما چطور؟ شما که سر در می آوری چرا وضعیت پرسپولیس اینطور است؟ بگو ما هم که سر در نمی آوریم، متوجه شویم.
علی ضیا سپس به استعفاهای رویانیان اشاره کرد و گفت: اما از آقای دایی که بگذریم که می بینیم که سردار رویانیان باز هم استعفا داد. حالا باید ببینیم که این بار استعفای آقای رویانیان به دست رئیس ایشان می رسد یا مثل همه دفعات گذشته اصلا این استعفا به دست رئیس نخواهد رسید.
مجری برنامه ویتامین ث به همین جا بسنده نکرد: آقای رویانیان من امروز آمار شما را می گیرم ببینم تو دفتر کارتون حاضر می شوید یا خیر. چون اگر استعفا داده باشید که دیگر نباید بروید دفتر کارتان. به هرحال باید فکری بکنیم و از روی استعفاهای آقای رویانیان یک سریال بسازیم. باید برای این سریال یک اسم هم داشته باشیم. مثلا اسم آن را بگذاریم “و باز هم رویانیان رفت” یا “جدائی رویانیان از پرسپولیس”!
علی ضیا بعد از این جملات بالاخره رضایت داد به سراغ اخبار اجتماعی برود و به سوژه آتش سوزی خیابان جمهوری و مرگ دو تن از هموطنانمان در این حادثه اسفبار بپردازد و البته پیکان تیز انتقاداتش را به سمت سازمان آتش نشانی تهران نشانه رفت.

Share