مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ماسال

مبنای دولت پرهیز از حاشیه‌سازی و جبران عقب‌ماندگی ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان افزود: با ۸ ساعت کار نمی توان عقب افتادگی ها را جبران کرد و ما باید تلاش کنیم مثل بسیجی ها برای حل مشکلات کار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این مراسم که  در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد، احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ولایت فقیه، مردم و اسلام را سه رکن اساسی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب در ایران چنان ظرفیتی ایجاد کرده است که نظام توان بازسازی خود را در جنبه های مختلف دارا باشد.

IF احمدی پور با اشاره به وظایف و مسئولیت فرمانداران در شهرستان ها گفت: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که از ظرفیت های موجود شهرستانها به بهانه کمبود برخی امکانات جهت خدمات دهی به مردم استفاده نکند.

وی ادامه داد: مبنای کار دولت تدبیر و امید این است که از حاشیه سازی پرهیز کند و تلاش کند برای جبران عقب ماندگی ها کار بیشتری انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان افزود: با ۸ ساعت کار نمی توان عقب افتادگی ها را جبران کرد و ما باید تلاش کنیم مثل بسیجی ها برای حل مشکلات کار کنیم.

احمدی پور در خصوص انتخاب مدیران شهرستان ها نیز گفت: تلاش ما بر این است که مدیرانی که دارای کارنامه مشخصی هستند و رفتارهای درستی در دوران مسئولیت خود داشته اند و توان تأمین خواسته های دولت را دارند انتخاب گردند.

IF وی در همین رابطه اظهار کرد: رویکردها و نگاهها در انتصاب مدیران به دخل است و تلاش می شود افراد از بین نیروهای وزارت کشور انتخاب شوند و اگر در جایی لازم شد کسانی از خارج بیایند باید انتقال پیدا کنند و دیگر ما افراد مأمور از سازمانها و ارگانهای دیگر را نمی پذیریم. البته در گذشته نسبت به نیروهای فرمانداری ها در همین خصوص ظلم شده و از نیروهای داخلی استفاده نشده است.

معاون استاندار گیلان ادامه داد: در خصوص آقای جوادپور نیز برای فرمانداری لنگرود از ایشان خواستیم ابتدا بحث انتقال را کنند و بعد این کار انجام شد.

سید رضا جوادپور فرماندار سابق ماسال نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود ارائه داد.

در پایان این مراسم اسماعیل صابر سرپرست فرمانداری ماسال گفت: با توجه به نزدیکی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از مدیران ادارات شهرستان می خواهم برای بهتر شدن خدمات به مردم بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولان در این جلسه گفت: از مردم و مسئولان خواهش می کنم برای تبریک به بنده پرده نویسی انجام ندهید./ماسال نیوز

Share