ماشین آلات سنگین با پلاک منطقه آزاد وارد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان آمادگی سازمان متبوع خود را برای استفاده شهرداری ها و نهادهای خدماتی از مزیت خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی اعلام کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان آمادگی سازمان متبوع خود را برای استفاده شهرداری ها و نهادهای خدماتی از مزیت خرید خودروهای سنگین و راهسازی با پلاک منطقه آزاد انزلی اعلام کرد.

وی با اشاره به بارش برف اخیر و کمبود تجهیزات راهداری و امدادرسانی در سطح شهرهای استان، پیشنهاد بهره گیری از این مزیت قانونی مطرح نمود و گفت: باعنایت به مشکلات پیش آمده، این سازمان آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات ویژه برای نوسازی ماشین آلات سنگین اعلام می دارد.

pak مسرور درخصوص تسهیلات درنظر گرفته شده از سوی سازمان متبوع خود افزود: اخذ عوارض ورود بسیار پایین و امکان واردات خودروهای سنگین تا دو مدل پایین تر از مدل سال جاری میلادی از جمله تسهیلات اعطایی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: این اقدام، به روز رسانی و برطرف نمودن کمبودهای موجود در زمینه تجهیزات و ماشین آلات راهداری در سطح استان، امکان خدمات رسانی بهتر به مردم شریف استان را فراهم می نماید.

گفتنی است شهرهای رشت، انزلی، آستانه اشرفیه، لاهیجان،لنگرود ،فومن ،رضوانشهر و صومعه سرا در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

Share