ماجرای درگیری بازیکن استقلال در بیمارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پزشک کشیک اورژانس بیمارستان پارسیان توضیحات کاملی از درگیری یکی از بازیکنان استقلال در آن مکان داد. یکی از پزشکان اورژانس بیمارستان پارسیان درباره حادثه رخ داده در این بیمارستان در پنجشنبه هفته‌ گذشته گفت: پنجشنبه شب بود که چند نفر برای عیادت از یکی از بیماران بستری شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پزشک کشیک اورژانس بیمارستان پارسیان توضیحات کاملی از درگیری یکی از بازیکنان استقلال در آن مکان داد.

dastgiriیکی از پزشکان اورژانس بیمارستان پارسیان درباره حادثه رخ داده در این بیمارستان در پنجشنبه هفته‌ گذشته گفت: پنجشنبه شب بود که چند نفر برای عیادت از یکی از بیماران بستری شده در بیمارستان ما در این مکان حاضر شدند. یکی از این افراد ، یکی از بازیکنان مشهور باشگاه استقلال است. آنها از انتظامات می‌خواهند که به ملاقات مریض‌شان بروند، اما چون ساعت ملاقات گذشته بود، مسئول انتظامات قبول نمی‌کند و پس از اصرار آنها می پذیرد که چند نفر از آنها به عیادت آن مریض بروند. در این زمان فرزند بیمار و آن بازیکن باشگاه استقلال به انتظامات فشار وارد می‌کنند تا آنها هم به ملاقات مریض بروند، اما انتظامات به آنها می‌گوید که نفراتی که بالا هستند پایین بیایند و سپس شما به ملاقات بیمار بروید. این ماجرا به همراه این مساله که بیمارستان از آنها طلب پول برای بیمارشان کرده بود، به یکباره آنها را عصبی کرد و زد و خوردی شکل گرفت.
در این میان فحاشی آنها هم وجود داشت و به یکباره آن بازیکن استقلال از فاصله پنج متری شروع به دویدن کرد و با سر ضربه بسیار محکمی به بینی یکی از افراد انتظامات وارد کرد که بینی او شکست.

او افزود: این درگیری حتی به اورژانس هم کشید و افرادی که با آن بازیکنان فوتبالیست به بیمارستان آمده بودند شروع به زدن به قصد مرگ یکی کارکنان بیمارستان کردند. پس از این ماجرا برای شکایت به کلانتری رفتیم. از نکات جالبی که در آن اتفاق افتاد امتناع عجیب مامور حاضر در کلانتری برای ثبت شکایت بود. جالب آن جاست که آن بازیکن فوتبال و دیگر افرادی که با او بودند مدام در همان کلانتری من را تهدید می‌کردند و رییس کلانتری هم هیچ واکنشی نداشت. به هر حال ما از آن بازیکن و از آن افراد شکایت کردیم و بعد از ورود ماجرا به دادسرا سایر افراد حاضر در بیمارستان هم قصد شکایت از آن بازیکن را دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بیمارستان متبوعش قصد شکایت از آن بازیکن و یا آن افراد را دارد یا خیر؟ گفت: مسئولان بیمارستان علاقه ای برای شکایت ندارند. گویا آقای فتح‌الله‌زاده با آنها صحبت کرده و به آنها گفته که حاضر است دیه بیشتری هم تقبل کند، اما کار به شکایت نکشد. واقعا نکات جالبی در روز حادثه و در کلانتری دیدم مثل تلاش مسئول کلانتری که نمی خواست ما شکایت کنیم یا این که حتی نمی‌گذاشت ما شماره پرونده‌ را داشته باشیم تا بعدها بتوانیم از آن استفاده کنیم. آنها حتی آن بازیکن استقلال را به بازداشتگاه هم منتقل نکردند و وقتی که من به آنها گفتم که با ۱۱۰ تماس می‌گیرم و می گویم که شما مانع از شکایت ما می‌شوید راضی شدند تا حداقل شکایتمان را ثبت کنند.

 

او در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان مجهز به دوربین و امکانات ضبط تصاویر است، احتمال اینکه فیلم این درگیری وجود داشته باشد، وجود دارد./ایسنا

Share