پنجمين نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري كشور

کسب نشان غرفه برتر و دریافت دیپلم افتخار توسط منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غرفه سازمان منطقه آزاد انزلی از سوی ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور به عنوان غرفه برتر معرفی شد و لوح تندیس و دیپلم افتخار نمایشگاه را دریافت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غرفه  سازمان منطقه آزاد انزلی از سوی ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور به عنوان غرفه برتر معرفی شد و لوح تندیس و دیپلم افتخار نمایشگاه را دریافت نمود.

طی گفتگوی خبرنگار دیارمیرزا با امین افقی مدیر روابط عمومی این سازمان , وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳۲ فرصت سرمایه گذاری امکان سنجی شده بود گفت: در نهایت منطقه آزاد انزلی مورد استقبال سرمایه گذاران و شرکتهای داخلی و خارجی بازدید کننده از نمایشگاه قرار گرفت.

KasbNeshaneGhorfeوی خاطرنشان کرد:در طول برگزاری این نمایشگاه غرفه این سازمان از سوی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، دبیر کل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به همراه مشاوران و رایزنان اقتصادی چندین سفارتخانه و سرمایه گذاران داخلی و خارجی مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه هفت تفاهم نامه در حوزه های گردشگری و صنعتی با سرمایه گذاران منعقد گردید.

گفتنی است نمایندگان سازمان منطقه آزاد انزلی در دو پنل تخصصی با عناوین بازار سرمایه و بورس و روشهای تأمین مالی پروژه های سرمایه گذاری که در بخش جنبی نمایشگاه برگزار گردید شرکت داشته اند.

به گزارش دیارمیرزا پنجمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ بهمن ماه با حضور شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایرانیان، اتاق های بازرگانی مشترک ایرانیان با دیگر کشور ها و دیگر سازمان های دولتی و خصوصی و مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی از سراسر کشور در مرکز بین المللی نمایشگاهی کیش برگزار گردید و تعدادی از شرکتهای تولیدی فعال در محدوده منطقه در غرفه این سازمان که به مساحت ۱۳۰ مترمربع می باشد اقدام به عرضه توانمندیها و فرصتهای سرمایه گذاری خود نمودند.

Share