علي رغم اعلام قبلي

قرارداد واگذاری داماش به گروه گرند منعقد نشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که قرار بود قرارداد واگذاری داماش به گروه گرند منعقد شود، این اتفاق نیفتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که قرار بود قرارداد واگذاری داماش به گروه گرند منعقد شود، این اتفاق نیفتاد.

Damash - Traxtor  (36)روابط عمومی باشگاه داماش گیلان طی اطلاعیه در ارتباط با آخرین وضعیت و مرحله انعقاد قرارداد فی مابین این باشگاه و شرکت گرند اعلام کرد که تا کنون هیچ گونه انعقاد قراردادی صورت نگرفته است.

در این اطلاعیه آمده است:

آقایان امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان از شرکت گرند خراسان درخواست کردند که تا یک تبصره ، ذیلِ یکی از مواد قرارداد تهیه شده توسط آن شرکت اضافه شود که در آن مصرا قید گرد که: الف- نام تیم داماش با قاطعیت می بایست حفاظت شده و تغییر نیابد. ب- این تیم برای همیشه در استان گیلان به مرکزیت شهرستان رشت خواهد ماند و به هیچ عنوان به استان دیگری منتقل نمی گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: خریداران از اضافه کردن این تبصره خودداری کرده و به همین دلیل قرارداد برای امضاء موکول به بازنگری مجدد مفاد آن شد که در صورت پذیرش این خواسته های منطقی ، امکان امضاء قرارداد وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پی مصاحبه هایی که طی دیروز و امروز از سوی مسئولین گروه گرند با برخی خبرگزاری ها صورت گرفت، شایعاتی در خصوص تصمیم بر انتقال تیم به مشهد پس از پایان فصل در بین خبرنگاران در بازی داماش و راه آهن شایع شده بود. با توجه به خبر فوق این شایعات گویا چندان اشتباه نبوده است و مسئولین گرند صراحتا در خصوص ماندگاری تیم در استان گیلان و رشت و ذکر آن در قرارداد را قبول نمی کنند./وارش

 

Share