قاتل فراری در لاهیجان دستگیر شد+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به جزئیات قتل و دستگیری قاتل اظهار کرد: گزارش ورود فردی به بیمارستان شفای لاهیجان که بر اثر ضربات متعدد چاقو خونین شده بود به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد و بلافاصله گروهی از کار آگاهان پلیس برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند. وی افزود: ماموران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به جزئیات قتل و دستگیری قاتل اظهار کرد: گزارش ورود فردی به بیمارستان شفای لاهیجان که بر اثر ضربات متعدد چاقو خونین شده بود به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد و بلافاصله گروهی از کار آگاهان پلیس برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.13

وی افزود: ماموران آگاهی با بررسی و بازجویی از مضروب و تحقیقات درباره صحنه درگیری و گفته‌های شاهدان متوجه شدند که ماجرا اختلاف حساب بین دو نفر بوده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: دو نفر مورد نزاع پس از درگیری لفظی در یک نقطه از شهر قرار دعوا گذاشته بودند و در این درگیری ۳ نفر دیگر که در محل دعوا با سلاح سرد حاضر شده بودند با داس و چوب به زد و خورد پرداختند.

به گفته وی، در این درگیری فردی به نام «ب‌ـ ص» بر اثر ضربات چاقو مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان و شدت جراحات وارده پس از سه روز جان خود را از دست.

قاسمی گفت: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و دو نفر را به اتهام معاونت در قتل با قرار بازداشت شناسایی کردند و دستگیری نفر اصلی را در دستور کار قرار دادند.

وی درباره دستگیری متهم اصلی دعوا و قتل، اظهار کرد: با وجود اینکه متهم اصلی متواری شده بود با شناسایی مخفیگاه او و با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به انجام قتل با سلاح سرد اعتراف و هدف از انجام این کار را اختلاف و تسویه حساب ذکر کردند.

Share