فیسبوک از کدام شبکه های اجتماعی داخلی شکست خورد؟+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بررسی های انجام شده نشان می دهد که در ماه اخیر «فیس نما» از «کلوب» هم پیشی گرفته و «افسران» و «هم میهن» نیز به سرعت در حال پیشرفت هستند؛ که این موضوع کار را برای فیسبوکِ اسرائیلی و حامیانِ داخلیِ آن سخت تر هم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتشار گزارش شش ماهه دوم سال ۲۰۱۳، مشهور به “WORLD MAP OF SOCIAL NETWORKS” که به بررسی حوزه نفوذ شبکه های اجتماعی جهان می پردازد، نشان داد که علیرغ تبلیغات وسیع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و و وزیر امور خارجه دولت تدبیر و امید برای شبکه اجتماعی صهیونیستی-آمریکایی فیسبوک، این سایت باز هم موفق نشد رقیب دیرینه خود در ایران را شکست دهد.

بر اساس این گزارش بین المللی سایت کلوب برای چندمین بار متوالی توانست کاربران بیشتری را به نسبت فیسبوک در ایران به خود جذب کند، این درحالی است که رقبای اصلی کلوب در ایران، ایرانی هستند.

1956061_646

بررسی های انجام شده نشان می دهد که در ماه اخیر «فیس نما» از «کلوب» هم پیشی گرفته و «افسران» و «هم میهن» نیز به سرعت در حال پیشرفت هستند؛ که این موضوع کار را برای فیسبوکِ اسرائیلی و حامیانِ داخلیِ آن سخت تر هم می کند.

شکست های پی در پی منطقه ایِ فیسبوک از اوایل سال قبلی میلادی آغاز شد به نحوی که در خردادماه امسال «مارکتینگ لند» به عنوان بزرگترین مرکز ارزش گذاری کمپانی های اینترنتی در جهان با اعلام کاهش ۳۶ درصدی ارزش سهام فیسبوک، این کمپانی صهیونیستی-آمریکایی را در شُرُف ورشکستگی اعلام کرد و اخیرا «اینترنت ورلد استتز» با انتشار آمار تعداد کاربران فیسبوک نشان داد که پس از افشاگری های جاسوس سابق آمریکایی، ادوارد اسنودن، نزدیک به ۴۰۰ میلیون کاربر شبکه اسرائیلی فیسبوک در سراسر جهان، حساب کاربری خود را حذف کرده اند/.

منبع:روابط عمومی مجمع فعلان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا)

Share