قابل توجه مسئولین نظارتی گیلان

فعالیت زود هنگام کاندیداها برای انتخاب مجلس دهم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شنیده شده است تعداد زیادی از مسئولان سابق و فعلی استان گیلان احساس تکلیف کرده و قرار است به شکل نظام مند و برنامه ریزی شده ای برای نشستن بر روی صندلی های سبز بهارستان عزمشان را به هر طریق ممکن حتی از طریق صرف از هزینه از بیت المال و … جزم کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شنیده شده است تعداد زیادی از مسئولان سابق و فعلی استان گیلان  احساس تکلیف کرده و قرار است به شکل نظام مند و برنامه ریزی شده ای برای نشستن بر روی صندلی های سبز بهارستان عزمشان را به هر طریق ممکن حتی از طریق صرف هزینه از بیت المال و … جزم کنند.

entekhabat شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که بسیاری از این افراد با تشکیل مجامع و تشکل های غیرقانونی افرادی را جمع می کنند و برای آنها سخنرانی می کنند و از عملکرد دستگاهای مربوط به آن جمع انتقاد می کنند مثلا اگر جمع آنها فرهنگیان باشد از اداره کل آموزش و پرورش و عملکرد وزارتخانه متبوع اش انتقاد می کنند از طرفی شنیده شده است چندی پیش یک فرد معلوم الحال جمع بیست نفره ای از  خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در دفتر یک وکیل در یکی از خیابان های شهر رشت دعوت می کند و در آن جلسه انتقادات بسیار تندی به دولت و نهاد مقدس بنیاد شهید می نماید و قول می دهد می تواند مشکلات آنان را پیگیری و حل نماید و قول می دهد بزودی جلسه وسیع تر و بزرگتری تشکیل داده و یکی از مسئولان فعلی که قصد حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس را دارد بعنوان سخنران آن جلسه دعوت کند ایشان قباحت را تاحدی رسانده اند که جدیدا در مصاحبه های مختلفی به مسئولان استانی پیشنهاداتی می دهند و افرادی  را برای پستهای مختلف پیشنهاد می کنند تا وجاهت از دست داده خویش را بازیابند.

بررسی های خبرنگار دیارمیرزا نشان می دهد  عموما افرادی که سردمدار چنین نشست هایی هستند متاسفانه افراد خوش نامی نیستند و از سوی نهاد های نظارتی بارها تذکراتی در خصوص رفتارشان در سنوات گذشته دریافت نموده بود اما متاسفانه دست از اقدامات نابخردانه شان برنداشته و کماکان در مسیر قبلی می تازند!

حال باید از مسئولان ذی ربط سوال کرد آیا اولا تشکیل چنین تشکل های یک شبه و بتعداد حداکثر سرنشینان یک فولکس واگن و یکبار مصرف قانونی است؟

آیا افرادی که برای سخنرانی در جمع آنها دعوت می شوند و شعارهای انتخاباتی می دهند مصداق فعالیت انتخاباتی پیش از موعد نیست ؟

و چرا با احساسات پاک و مقدس یادگاران هشت سال دفاع مقدس بازی کرده و نگاه ابزاری بر آنان دارند.

متولیان امر ساکت نشسته اند و هیچگونه عکس العملی بخرج نمی دهند.

از سویی حالیه پیمانکاران ،بازنشستگان ،کارمندان و کارگران و جامعه ایثارگری و … بدلیل شرایط بحران اقتصادی مطالباتی دارند آیا تحریک آنان و تجمع آنان و ایراد سخنرانی و وعده های سرخرمن بنفع نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد؟

قطعاً مردم ولایت مدار ایران آگاه بر اوضاع هستند اما مسئولیت از دوش مدیران ارشد و نظارتی استان و کشور کم نمی شود و لازم است بنحو شایسته برخورد جدی صورت پذیرد.

Share