فساد اخلاقی در دربار پهلوی +تصاویر

پر واضح است که رد پای گرگ های غربی تا به حال در هر منطقه از دنیا که پیدا شده از ویتنام تا جزیره اوکیانا در جنوب ژاپن و… جز فساد و فحشاء ارمغان و هدیه دیگری را نداشته است و به واسطه ی روابط غیر اخلاقی خود سوغات ایدز را هم در سال های […]

پر واضح است که رد پای گرگ های غربی تا به حال در هر منطقه از دنیا که پیدا شده از ویتنام تا جزیره اوکیانا در جنوب ژاپن و… جز فساد و فحشاء ارمغان و هدیه دیگری را نداشته است و به واسطه ی روابط غیر اخلاقی خود سوغات ایدز را هم در سال های اخیر برای مردم تحت ستم خود به ارمغان آورده اند.
50019

آمریکا و انگلیس برای اینکه بهتر بتوانند ثروت و مخازن کشور های تحت استعمار خود ، از جمله ایران را بهتر به یغما ببرند سعی می کنند فرهنگ  منحط غربی را جایگزین فرهنگ بومی ایران و کشور های مورد نظر نمایند به همین منظور مروجین فساد در ایران دست بکار شده با استفاده از زنان بیچاره و بی کس ، آنان را مورد استسمار جنسی قرار می دادند. پس از به حکومت رسیدن رضا شاه این قضیه کم کم حالت رسمی به خود گرفت و اشخاص خود فروخته و خلافکار که زمینه را مساعد دیدند شروع به فعالیت و رواج فحشا نمودند.

با وجودی که رضا شاه به منظور جلوگیری از شیوع سفلیس یک مرتبه دستور جمع آوری فواحش و تخریب زاغه ها و آلونک های فساد را که در مناطق مشخصی ( به دلیل این که در این مناطق تهران هم اکنون مردم عادی سکونت دارند از ذکر نام آن ها پرهیز می کنیم )  از تهران متمرکز بودند را داد اما این تمهیدات و خیر اندیشی ها ، انطور که انتظار می رفت نه تنها باعث از میان رفتن فساد و فحشاء در این مناطق نشد بلکه با نوسازی محله و خیابان های آن و احداث منازل جدید تجارت فحشا در این منطقه رونق تازه ای یافت.

این مناطق لکه ی سیاهی بر چهره شهر تهران بود ، در روز روشن ارازل و اوباش زنان و دختران را از سطح شهر می ربودند و به زور به این مناطق فحشا می بردند و نکته ی قابل تامل این است که وجود دو پاسگاه شهربانی در این مناطق نه تنها میزان جرائم را کاهش نمی داد بلکه به سبب وجود فساد در شهربانی رژیم روسای کلانتری و پاسگاه و ماموران شهربانی هم جزئی از دایره ی فساد بودند و با حق و حسابی که از فواحش ،قواد ها، باج خور ها، قاچاقچیان و اوباش می گرفتند به حمایت از آن ها بر می خواستند .

ارتباط شهربانی و نیروهای رژیم با فواحش و ارازل و اوباش از طریق دو پایگاه مستقر در این مناطق آنقدر صمیمانه ادامه یافت تا سرلشکر زاهدی در جریان کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ توانست از آن ها استفاده کند و آن ها را به طرفداری از شاه به خیابان های تهران بریزد و…!!!

لسسبلسثبل
زمانی که آمریکا و انگلیس با دسیسه و نیرنگ ، دولت مصدق را سرنگون و حکومت را در ایران در قبضه  خود قرار دادند و رئیس الوزرایی را به سرلشکر زاهدی سپردند زاهدی سعی نمود به خواسته های گرگ های غربی جامع عمل بپوشاند.  پس از پیروزی کودتای ننگیین ۲۸ مرداد و به نخست وزیری رسیدن سرلشکر زاهدی فواحش این مناطق دستمزد خود را از نخست وزیر گرفتند و سرلشکر زاهدی دستور داد تا اطراف این مناطق از تهران را دیوار کشی کنند و فواحش و ارازل و اوباش را در داخل حصار این دیوار کاملا آزاد بگذارند و هیچ احدی مزاحم کار وکسب آنها نشود. همچنین مردم به واسطه ی نقش زاهدی در دیوار کشی در اطراف محل فساد تهران اسم جدیدی روی  منطقه گذاشتند و تا مدت ها آن را ” قلعه زاهدی ” می نامیدند.

 

3333333(1)

 
کم کم کوچه ها و خیابان های داخل قلعه زاهدی مملو از زنان فریب خورده و افراد منحرف شد و محله های بیرونی و اطراف قلعه نیز به فساد آلوده شدند. فقر و بیسوادی در رژیم گذشته دو عامل اصلی کشیده شدن زنان و دختران معصوم به فساد و فحشاء بود ، که از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به بعد دو عامل (( ابتذال فرهنگی )) و (( اعتیاد )) هم بر آن دامن زد. زاهدی از خانم رئیس های قلعه به عنوان سفیر های فساد و فحشاء به منظور افتتاح این دست مراکز در دیگر شهر های ایران استفاده کرد فلذا فاحشه های زاهدی به عنوان نماینده رسمی و رسول فساد و فحشاء در شهر ها و استان هایی همچون خوزستان ، هرمزگان ، فارس ، گلستان ، ارومیه ، مراغه و … حضور یافتند.

بی انصافی است اگر بخواهیم خدمات پسندیده غربی ها را که به وسیله ی محمد رضا عاری از مهر و عواملش همچون سرلشکر زاهدی و غیره  انجام گرفته است را نادیده بگیریم ! لذا بایستی به طرفداران شاهنشاه عاری از مهر ، که هنوز او را خدابیامرزی می دهند و قرار است که در روز محشر و جزا در زیر لوای ایشان قرار بگیرند تبریک گفت !! زیرا که واقعا از بنیان گذاران بی چون و چرای فساد ، فحشاء و بی ناموسی آن هم به صورت علنی و رسمی باید تقدیر گردد.

دو تن از زن های قلعه ( م – الف ) و دیگری ( پ – الف ) نام داشتند که  م- الف با شخص شاه و علیرضا پهلوی رفت و آمد داشت و وسائل آشنایی آن ها را با دختران و زنان فریب خورده فراهم می کرد. پ- الف هم دختر یک مامور بازنشسته شهربانی رژیم بود که از بی حیایی و دریدگی به صورت ضرب المثل در امده بود و با آن که زن بود اما اوباش قلعه هم از او حساب می بردند.

این دو تن به واسطه ی رفت و امد با دربار و رجال سیاسی ، نظامی رژیم به ثروت و شهرت رسیده و کارشان انقدر بالا گرفت که حتی در میهمانی های رسمی باشگاه افسران در خیابان سوم اسفند سابق دعوت می شدند. خانم  پ-الف از جمله سردسته های قلعه زاهدی بود که با اداره تشریفات نخست وزیری و وزارت امور خارجه همکاری داشت، و برای میهمانان خارجی که به دعوت رسمی شاه یا نخست وزیر و یا وزارت امور خارجه به ایران می آمدند بساط فساد ترتیب می داد و زنان و دخترانی را که در اختیار داشت به میهمانی های دربار و نخست وزیری و پارتی های مربوط به رجال و سردمداران رزیم می فرستاد.

 

222222(1)

در برابر ارائه ی خدمات پ- الف و سایر سردسته ها از حمایت مسئولین بلند پایه کشور و رؤسای شهربانی و ساواک برخوردار بودند و هیچ کس جلودار آن ها نبود و به قول معروف هر … که می خواستند می خوردند !! افرادی همچون پ-الف کسانی بودند که حتی به طور علنی برای استخدام زنان و دختران در روزنامه ها ی کسیر الانتشار آگهی می دادند و وقتی زنان و دختران جویایی کار برای استخدام به محلی که برای به فریب کشاندن زنان و دختران معصوم تدارک دیده شده بود مراجعه می کردند پ-الف و عواملش آنقدر طالبین بخت برگشته کار را بازی می دادند تا سرانجام به مقصود خود نائل گردند و سپس طعمه ی به دام افتاده را وارد قلعه می نمودند./سراج ۲۴

Share