احمدی‌پور در مراسم معارفه فرماندار لنگرود

فرمانداران پیگیر ازدواج آسان و اشتغال جوانان باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان مسئولیت را امانت دانست و اظهار کرد: قبول مسئولیت در راستای رضایتمندی مردم حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان مسئولیت را امانت دانست و اظهار کرد: قبول مسئولیت در راستای رضایتمندی مردم حائز اهمیت است.

23وی به وجود قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان لنگرود اشاره کرد و افزود: گردشگری از قابلیت‌های لنگرود است و در این زمینه باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

احمدی‌پور با بیان اینکه حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد امسال تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات تمام ترفندهای دشمنان را به یاس تبدیل کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: حماسه اقتصادی باید سرلوحه کاری مسئولان باشد.

وی با اشاره به انتخاب دولت تدبیر و امید، بیان کرد: با انتخاب دولت جدید شاهد شکوفایی در کشور هستیم و موفقیت در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری کسب شده است.

احمدی‌پور خواستار پیگیری ازدواج آسان و اشتغال جوانان توسط فرمانداران شد و خاطرنشان کرد: مقاومت اقتصادی باید با همت مسئولان تحقق پیدا کند.

این مسئول بر شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها توسط فرمانداران تاکید کرد و یادآور شد: فرمانداران برنامه‌ریزی لازم به منظور برطرف شدن مشکلات در شهرستان‌ها را انجام دهند.

*لنگرود آماده جذب سرمایه‌گذار است

فرماندار جدید لنگرود نیز در مراسم مذکور گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید باید خدمت بی‌منت داشته باشند.

سیدرضا جوادپور با بیان اینکه لنگرود آماده جذب سرمایه‌گذار است، افزود: برداشتن موانع سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذار در لنگرود است.

وی پذیرفتن مدیریت در نظام اسلامی را وظیفه الهی خواند و بیان کرد: خدمت به مردم ولایتمدار لنگرود باید منشا خیر و توسعه در ابعاد مختلف باشد.

 در مراسم مذکور سیدرضا جوادپور به عنوان فرماندار جدید لنگرود معرفی شد و از تلاش‌های کمال محمدبیگی قدردانی به عمل آمد./فارس

Share