فردا روزی سرنوشت ساز در خانه ملت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قرار است، فردا مجلس شورای اسلامی نشست غیر‌علنی داشته باشد.همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که دولت می‌خواهد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را پیش از پایان سال ۹۲ به اجرا در‌بیاورد. در نشست غیر علنی فردا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر شود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قرار است، فردا مجلس شورای اسلامی نشست غیر‌علنی داشته باشد.همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که دولت می‌خواهد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را پیش از پایان سال ۹۲ به اجرا در‌بیاورد.

majles00در نشست غیر علنی فردا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر شود و درباره افزایش قیمت‌ها و تبعات آن تا پیش از آغاز سال جدید به گفت‌وگو بپردازد.

بنا بر این گزارش، آن گونه که از شواهد بر‌می‌آید، دولت می‌خواهد یک شوک فزاینده در قیمت برخی اقلام ایجاد کند و دلیل تشکیل جلسه غیر علنی که شاید تا ساعت ۹.‌۳۰ دقیقه به طول بکشد، بررسی این موضوع خواهد بود!

گفتنی است، توجیه دولت برای افزایش این قیمت‌ها این است که همه ساله در پایان سال و با آغاز سال جدید، بهای اقلام به صورت روانی افزیش پیدا می‌کند.

از سوی دیگر، بنا بر مصوبه مجلس و قانون بودجه ۹۳ دولت ملزم است تا در سه ماه نخست سال ۹۳ قیمت برخی کالا‌ها را افزایش دهد. به همین منظور، قصد دارد ‌با افزایش این قیمت‌ها در اواخر سال جاری، افزایش قیمت‌ها را همزمان با افزایش قیمت پایان سال همراه کند تا در سال آینده افزایش قیمتی نداشته باشیم. ‌/تابناک

Share