جهت ايجاد رقابت سالم ميان شركتها

فراخوان منطقه آزاد انزلی برای اعطای مجوز واردات خودرو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سازمان منطقه آزاد انزلی برای توسعه و بهینه سازی خدمات قابل ارائه به مردم، ایجاد رقابت سالم میان شرکتها، فراهم نمودن زمینه انتقال دانش فنی تعمیر و نگهداری خودروهای خارجی، اقدام به فراخوان عمومی جهت اعطای مجوز واردات خودرو با پلاک منطقه به شرکتهای نمایندگی وارد کننده خودرو نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سازمان منطقه آزاد انزلی برای توسعه و بهینه سازی خدمات قابل ارائه به مردم، ایجاد رقابت سالم میان شرکتها، فراهم نمودن زمینه انتقال دانش فنی تعمیر و نگهداری خودروهای خارجی، اقدام به فراخوان عمومی جهت اعطای مجوز واردات خودرو با پلاک منطقه به شرکتهای نمایندگی وارد کننده خودرو نموده است.

Khabarekhodroبراین اساس شرکتهایی می توانند دراین حوزه شروع به فعالیت نمایند که دارای نمایندگی رسمی فروش از شرکتهای اصلی تولید کننده خودرو بوده یا اینکه از نمایندگی های انحصاری شرکتهای تولیدکننده خارجی، دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در منطقه آزاد انزلی باشند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص دیگر مولفه های مورد نظر این سازمان برای ارائه مجوز واردات خودرو به شرکتهای جدید می افزاید: ایجاد فضای نمایشگاهی به مساحت حداقل هزار مترمربع در محدوده مورد تأیید سازمان در مدت تعیین شده و طبق استانداردهای ذی ربط، ثبت شرکت در واحد ثبت شرکتها و مالکیتهای معنوی سازمان و اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری از مهمترین الزامات مد نظر برای متقاضیان از سوی این سازمان می باشد.

ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکتهای متقاضی را دیگر الزام تعیین شده از سوی این سازمان برای ارائه خدمات در حد استانداردهای مطلوب اعلام می کند.

از سوی دیگر امکان واردات خودرو برای دو برند که نمایندگی آن دریافت شده وجود دارد و واجدین شرایط

می توانند از ۲۶ بهمن الی ۲۶ اسفند ماه سوابق کاری و مستندات خود را به آدرس سازمان به نشانی جاده رشت انزلی، کیلومتر ۵ جاده زیباکنار، مجتمع تجاری اداری ونوس، طبقه دوم، دبیرخانه سازمان منطقه آزاد انزلی تحویل نمایند.

گفتنی است پس از عملیاتی شدن مصوبه هیأت دولت درخصوص واردات خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی از سال ۹۱، تاکنون ۱۵۰۰ خودرو وارداتی از سوی ۱۳ شرکت دارای مجوز، پلاک گذاری شده است.

Share