عامل ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز به شهروند گیلانی دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایرج محمدخانی عصر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان چگونگی دستگیری مجرم اینترنتی را تشریح کرد.   وی اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز به وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. این مسئول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایرج محمدخانی عصر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان چگونگی دستگیری مجرم اینترنتی را تشریح کرد.

  fataوی اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز به وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مسئول افزود: با تحقیقات از شاکی پرونده و پیگیری‌های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عامل ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز که فردی ۳۳ ساله، اهل و ساکن رشت بود، را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

به گفته رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان، با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم، وی صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از این کار شخصی عنوان کرد، متذکر شد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب رشت معرفی و از آن طریق قرار قانونی مناسب برای وی صادر شد./فارس

Share