عابدینی اختیاراتش را تنفیذ کرد! / خیز به سمت پرسپولیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین قلی زاده سرپرست کنونی تیم فوتبال داماش، از سوی امیرعابدینی به عنوان قائم مقام تام الاختیار وی در باشگاه داماش گیلان منصوب شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین قلی زاده سرپرست کنونی تیم فوتبال داماش، از سوی امیرعابدینی به عنوان قائم مقام تام الاختیار وی در باشگاه داماش گیلان منصوب شد. در حکم عابدینی خطاب به قلی‌زاده آمده است:

داماش 1

جناب آقای قلی زاده سرپرست محترم فوتبال داماش گیلان

با سلام و دعا محترما بر اساس شناختی که از حضرتعالی در مدت همکاری فی‌مابین یافته‌ام، جنابعالی را به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب می نمایم و کلییه ی اختیارات قانونی خود را به شما تنفیض می‌کنم. امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از تمام توان بومی و همکاری مسئولان محترم و حمایت هواداران دلگرم کننده و صمیمی و بازیکنان دلسوز و باغیرت و تعصب در این امر خطیر در این برهه حساس موفق و موید باشید.

حسن عابدینی مدیرعامل داماش گیلان

لازم به توضیح است که قلی زاده در اواخر فصل گذشته و در دعوای مدیریتی بین عابدینی و قویدل، وی از سوی عابدینی به عنوان سرپرست تیم فوتبال داماش منصوب گردید. حالا پس از استعفای رویانیان از پرسپولیس و این تنفیذ اختیارات به قلی زاده، تقریبا مانعی برای پرسپولیسی شدن عابدینی باقی نمی ماند. در این دو سه سال اخیر سرنوشت باشگاه داماش و پرسپولیس بدجوری به هم گره خورده است، از شایعه ی حضور عابدینی در این چند سال اخیر گرفته تا آمدن قویدل اسپانسر سابق پرسپولیس به داماش به عنوان مالک.

حال باید دید این گمانه زنی تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهد شد.

Share