بهترین ملوان در تاریخ لیگ برتر:

صدرنشینی در دوربرگشت با اسکوچیچ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملوان بندرانزلی بعد از ۲۰ سال توقف و ناکامی با یک مربی خارجی و با امتیاز نزدیک به تیم‌های منطقه سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا بهترین روزگار خود را سپری می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ملوان بندرانزلی با کسب ۳۸ امتیاز از ۲۵ بازی در رتبه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ قرار دارد، سپاهانی‌ها در تمام ادوار لیگ برتر دو بار صاحب رتبه یک رقمی شده‌اند.malavan

  آنها که تا سال ۱۳۷۰ با یک عنوان سوم و دو عنوان چهارم بهترین تیم شهرستانی مسابقات لیگ کشور بودند از دهه ۷۰ سقوط را آغاز کردند و در دهه ۸۰ و آغاز مسابقات لیگ حرفه‌ای به حداقل موقعیت ممکن رسیدند. ملوان بندرانزلی در مسابقات لیگ سال ۸۳ – لیگ چهارم حرفه‌ای رتبه هفتم و در مسابقات لیگ دهم حرفه‌ای در سال ۱۳۸۹ رتبه هشتم را در مسابقات لیگ به دست آورد. ملوانی‌ها به جز موقعیتی که در لیگ داشته‌اند ۷ بار به فینال  جام حذفی رسیده‌اند که در این میان از این ۷ فینال فقط یک فینال در ۲۰ سال گذشته اتفاق افتاده است. ملوان بندرانزلی امسال یک تفاوت عمده با ملوان‌های گذشته داشت، آنها روزگاری در حدود ۴۰ سال را با ۶ مربی بومی سپری کردند؛ از بهمن صالح‌نیا گرفته تا محمد احمدزاده، نصرت ایران‌دوست، فرهاد پورغلامی که البته دو نفر هم به صورت مقطعی هدایت این تیم را عهده‌دار بودند از جمله عباس رجبی‌فر و محمود پیشگاه‌هادیان. ملوان بندرانزلی بعد از ۲۰ سال توقف و ناکامی با یک مربی خارجی و با امتیاز نزدیک به تیم‌های منطقه سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا بهترین روزگار خود را سپری می‌کنند.

گل/

Share