شهردار لاهیجان به سازمان بین‌المللی شهرداران صلح پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، از ۵ هزار و ۸۹۵ شهر در ۱۵۸ کشور و ناحیه در سراسر جهان تنها ۳۵ شهر جدید به سازمان شهرداران صلح پیوسته‌اند که «رضا کحالی» شهردار لاهیجان یکی از ۳۵ شهردار برتر در این زمینه است. «ماتسویی» شهردار هیروشیمای ژاپن و رئیس سازمان بین‌المللی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، از ۵ هزار و ۸۹۵ شهر در ۱۵۸ کشور و ناحیه در سراسر جهان تنها ۳۵ شهر جدید به سازمان شهرداران صلح پیوسته‌اند که «رضا کحالی» شهردار لاهیجان یکی از ۳۵ شهردار برتر در این زمینه است.

kai-kahali«ماتسویی» شهردار هیروشیمای ژاپن و رئیس سازمان بین‌المللی شهرداران صلح با ارسال نامه‌ای به شهردار لاهیجان اظهار امیدواری کرد که با یاری شهرداران عضو این سازمان و ارتباطات فرهنگی بین شهرداران و شهروندان در دنیا بتوان گامی برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی و زدودن جنگ و خشونت از چهره جهان برداشت و دنیایی پر از صلح و بدون سلاح شیمیایی را شاهد بود.

رضا کحالی شهردار لاهیجان نیز در این باره گفت: امیدوارم بتوانم مانند دیگر شهرداران عضو با شرکت در اجلاس‌های مختلف بین‌المللی پیام صلح و دوستی ملت ایران اسلامی به ویژه شهروندان فهیم لاهیجانی را به گوش دیگر شهروندان دنیا برسانم.

Share