به گزارش خبرنگار دیارمیرزا

شنیده هایی داغ از گوشه و کنار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شایعات و شنیده های زیادی در سطح استان گیلان وجود دارد که در این بخش به آنها می پردازیم. البته به هیچ وجه، هیچکدام از این شنیده ها و می گویند ها مورد تأیید ما نمی باشد، اما نقل، نشر و انتشار آن با ذکر منبع بلامانع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شایعات و شنیده های زیادی در سطح استان گیلان وجود دارد که در این بخش به آنها می پردازیم. البته به هیچ وجه، هیچکدام از این شنیده ها و می گویند ها مورد تأیید ما نمی باشد، اما نقل، نشر و انتشار آن با ذکر منبع بلامانع است.

*** می گویند یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان می شود 

یونس+رنجکش-150x198

وقتی اسمی از یونس رنجکش برده می شود، خیلی ها بلافاصله روزنامه معین و سابقه خبرنگاری ایشان را به یاد می آورند اما رنجکش علاوه بر مدیرمسئولی روزنامه معین، نویسنده، شاعر و مدرس دانشگاه هم می باشد. ایشان بدلیل سابقه فرهنگی فراوان و ارتباط با هنرمندان و حضور در ستاد دکتر روحانی، از سوی استاندار بعنوان یکی از گزینه های ارشاد گیلان به وزارتخانه معرفی شده بود اما شنیده ها حاکی از این است که وی بزودی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان می شود.

 

*** می گویند بزودی مراسم معارفه بخشدار یک بخش ییلاقی و کوهستانی یک شهر شرق گیلانی انجام خواهد شد و حسین یکتا بر صندلی آن بخشداری تکیه خواهد شد.

 

*** می گویند پرونده “قاسم نژاد” برای فرمانداری ماسال در مرحله نهایی هست و وی بزودی سکان فرمانداری ماسال را بر عهده خواهد گرفت.

 

*** صدای پای تغییرات بسیار زیادی در ائمه جمعه استان گیلان شنیده می شود:

13920314000116_PhotoA

می گویند حجه الاسلام و المسلمین احمد عبدالله‌زاده پاشاکی (امام جمعه فعلی رودسر) به بندر انزلی خواهد رفت و امام جمعه این شهرستان خواهد شد.

می گویند به حجه الاسلام و المسلمین پاکیزه، سمت امام جمعه رودسر پیشنهاد شده است.

 

 *** شنیده شده است گزینه های تصدی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی به عدد دو رسیده است :hasanpour

محمد حسن پور: ایشان نزدیک به یک دهه است که در سمت معاونت فرهنگی ارشاد استان فعالیت می کند و شاید بتوان ایشان را بعنوان  قدیمی ترین معاون ارشاد گیلان معرفی کرد. حسن پور در زمان مدیرکلی دکتر مهدوی بعنوان معاون ارشاد گیلان معرفی شد تا اواخر دوران مسئولیت حجت الاسلام پورعیسی مدیرکل وقت ارشاد گیلان در این سمت حضور داشت اما پورعیسی در روزهای آخر مسئولیت ایشان را برکنار کرد و یکی از روسای ادارات زیر مجموعه معاونت فرهنگی را بعنوان سرپرست معرفی کرد، بعد از تغییر پورعیسی و روکار آمدن ایمانی، حسن پور دوباره به سمت قبلی خود بازگشت و تا به امروز در این سمت در حال خدمت است. اما این روزها شنیده می شود ایشان یکی از دو گزینه مطرح برای مدیرکلی ارشاد گیلان باشد.

دکتر فاضلی: ایشان عضو هیات علمی دانشگاه و مشاور دکتر نجفی استاندار گیلان می باشد و اکنون نیز برای انتصاب به سمت مدیرکلی ارشاد استان گیلان، گزینه بسیار جدی است.251

 فیروز فاضلی  متولد ۱۵ آبان ۱۳۴۴  شهر پره سر از بخش های شهرستان رضوانشهر می باشد تحصیلات اولیه خود را در زادگاه به اتمام رسانده و در ۱۳۶۳ وارد دوره ی کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گیلان شد. در بهمن ماه ۱۳۶۶ دوره ی کارشناسی را با معدل ۰۳/۱۹  به اتمام رسانده و به عنوان شاگرد اول گروه ادبیات و دانشکده علوم انسانی انتخاب شد ودرسال ۱۳۶۷ درآزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران، تربیت معلم و تربیت مدرس پذیرفته شد و دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس سپری کرد. پایان نامه ی کارشناسی ارشد وی  تحت عنوان «تصحیح و تحشیه شرح شادی آبادی بر اشعار خاقانی » به راهنمایی مرحوم دکتر ضیاء الدین سجادی و مشاوره ی دکتر جلیل تجلیل بوده که  در ۱۳۷۰ دفاع شد.۱۳۷۱ در دوره ی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران پذیرفته شد و در سال  ۱۳۷۸ از پایان نامه دوره ی دکتری با عنوان « سبک شناسی ساختاری مبتنی بر سبک آذریایجانی» به راهنمایی دکتر جلیل تجلیل و مشاوره ی آقایان دکتر برات زنجانی و دکتر محمد راد منش با نمره ی ۱۹ دفاع کرد. پایان نامه دوره ی دکتری وی  رتبه ی سوم جشنواره ی پایان نامه دانشجویی کشوررا به دست آورد.دکتر فاضلی  ازسال ۱۳۷۰ به تدریس در دانشگاه های گیلان مشغول هست .

 فعالیت های اجرایی – علمی :

 ۱- مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده ی ادبیات دانشگاه گیلان

۲- سر ویراستار دانشگاه گیلان

۳- مدیر گروه دوره های شبانه و آزاد دانشکده علوم انسانی

۴- عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان

۵- عضو شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده ی علوم انسانی

۶- دبیر نخستین همایش بین المللی فرهنگ و تمدن تالش

۷- دبیر هفتمین جشنواره ی سراسری شعر و ادب دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور

۸- رئیس دانشگاه پیام نور رشت

۹- مدیر دفتر گسترش و برنامه ریزی درسی دانشگاه گیلان

۱۰-عضوشورای دانشگاه

۱۱-عضو شورای تخصصی گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه گیلان

۱۲-عضو کمیته علمی چهارمین همایش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه گیلان

۱۳-دبیر اجرایی همایش تالش شناسی دانشگاه گیلان

۱۴-عضو کمیته علمی کنفرانس آموزش زبان و ادبیات فارسی در سال ۱۳۸۶

۱۵- نماینده ستاد آزمون سراسری سال ۱۳۸۳ در دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۱۶- شرکت در همایش ملی توسعه آموزشی و برنامه ریزی درسی دانشگاه در سال ۱۳۸۶

 

*** شنیده شده است تحرکات یک شخص ( مدیرکل اسبق + رئیس دانشگاه اسبق + فرماندار اسبق ) برای جذب اعضای ستاد دکتر روحانی در یک شهرستان شرق گیلانی برای انتخابات مجلس دهم شدت یافته است و این در حالیست که این کاندیدای احتمالی در انتخابات مجلس نهم هم سری به ستاد رئیس جمهور وقت زده بود … !!!!!!!

 

*** می گویند “تیتر جنجالی یک سایت محلی در یک شهرستان شرق گیلانی در خصوص استاندار گیلان” فرماندار آن شهرستان را دچار مشکلاتی کرده است./زبان گویا

Share