زنگ انقلاب

شناورهای نیروهای مسلح ایران در دریای خزر رژه رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شناورهای نیروهای مسلح ایران همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در دریای خزر رژه رفتند و هنگام ورود امام راحل به میهن بوق کشتی‌ها به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شناورهای نیروهای مسلح ایران همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در دریای خزر رژه رفتند و هنگام ورود امام راحل به میهن بوق کشتی‌ها به صدا درآمد.

13901004113510_PhotoAفرماندار بندرانزلی امروز در حاشیه رژه شناورهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه امام (ره) و شهدا پس از گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی همچنان تداوم دارد.

سعادتمند داودی به ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: رژیم طاغوت به دنبال ترویج ابتذال فرهنگی در جامعه بود.

وی با اشاره به ایستادگی با صلابت مردم ایران در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: مردم انزلی ۴۰۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

داودی نقش نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی را موثر خواند و بیان کرد: نیروی دریایی، بسیج، سپاه و … در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

*دهه فجر روح تازه‌ای به مسلمانان بخشیده است

امام جمعه بندر انزلی نیز در حاشیه مراسم مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یادآور شد: دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی تصریح کرد: دهه فجر پس از ۱۴۰۰ سال از زمین‌گیری اسلام جان تازه‌ای به روح اسلام و مسلمانان بخشیده است.

وی ۲۲ بهمن را روز پیروزی انقلاب دانست و بیان کرد: ۲۲ بهمن روز حضور گسترده مردم در صحنه است.

موسوی با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کردند انقلاب اسلامی در نطفه خفه می‌شود، اظهار کرد: به برکت وجود امام راحل و مقام معظم رهبری سیلی محکمی به غرب وارد شد و پس از گذشت ۳۴ سال ایران همچنان استواری خود را حفظ کرده است.

امام جمعه بندر انزلی انقلاب اسلامی را برگرفته از اندیشه‌های امام (ره) و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امانت الهی نزد مردم ایران است.

وی با تاکید بر انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان، تصریح کرد: وجود ولایت مطلقه فقیه تنها راه برون‌رفت از ترفندهای دشمنان است.

به گزارش فارس، شناورهای نیروی دریایی ارتش و یگان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در بندر انزلی رژه رفتند.

همچنین بوق کشتی‌ها همزمان با ورود امام (ره) به میهن به صدا در آمد./فارس

Share