بدلیل بارش سنگین برف:

ششمین نمایشگاه خانه مدرن رشت فردا برپا می شود

ششمین نمایشگاه خانه مدرن از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان واقع در رشت، جاده تهران، سالن فرش گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به دلیل بارش برف، ششمین نمایشگاه خانه مدرن رشت فردا برپا می شود.28715t

 ششمین نمایشگاه خانه مدرن که قرار بود امروز ۱۴ بهمن افتتاح شود به دلیل بارش برف به فردا ۱۵ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان موکول شد.

ششمین نمایشگاه خانه مدرن از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان برپاست، در این نمایشگاه بیش از ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی در زمینه های تجهیزات مدرن ساختمانی از جمله رادیاتور قرنیزی، نماهای مدرن، قفل های الکترونیک، دربهای اتوماتیک، دوربین های مدار بسته، کاشی و سرامیک و  … آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه همچنین شامل غرفه های لوازم خانگی از جمله صوتی و تصویری، کولرهای گازی، یخچال، آبگرمکن، لوازم لوکس منزل، تجهیزات مدرن آشپزخانه و مبلمان و چراغهای تزئینی و … نیز است.

این نمایشگاه با حضور شرکت هایی از استان های تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی و گلستان برگزار می شود.

این نمایشگاه با تخفیفات ویژه و تسهیلات خرید اقساطی برای بازدیدکنندگان برگزار می شود و ۳ جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی و دهها بن تخفیف کالا خاطره خوشی را در سایه بازدید از این نمایشگاه برای بازدید کنندگان به همراه خواهد داشت.

 ششمین نمایشگاه خانه مدرن از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان واقع در رشت، جاده تهران، سالن فرش گیلان برگزار می شود./ایسنا

Share