سورپرایز استقلال:بازگشت شماره ۷

قلعه‌نویی‌ قصد دارد به زودی با کاپیتان سابق تیمش صحبت کند تا در این اوضاع کمبود بازیکن حداقل به خط حمله این تیم سرو سامانی بدهد. وقتی مهاجمان این تیم بیشتر گل نزن هستند تا گلزن حضور مجیدی می‌تواند کمک زیادی به تیم بکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استقلال صدرنشین لیگ بر‌تر است که شانس بالایی نسب به سایر مدعیان برای قهرمانی دارد اما بازی‌های آبی‌ها در ۶ هفته باقی مانده تا پایان لیگ دشوار‌تر از سایر مدعیان است.
n00304775-b
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ بازی با نفت، فولاد و تراکتور سه خوان بزرگ و سد بزرگ آبی در هفته‌های باقی مانده هستند که ناکامی در هر کدام از آن‌ها می‌تواند آبی‌ها را از رسیدن به قهرمانی دور کرده و دست آن‌ها را از جام کوتاه کند.

از همین رو بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل به نوعی حکم فینال را برای آبی‌ها ایفا می‌کند اما این در حالیست که استقلال با کمبود نیروی کارآمد مواجه است و این کمبود با جدایی بازیکنانی نظیر منتظری و نکونام در نیم فصل دوم محسوس‌تر و بیشتر شده.

از همین رو با توجه به اینکه استقلال در هفته‌های آتی درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و با تداوم حضور آن‌ها در جام حذفی و حضور در کورس مدعیان قهرمانی لیگ بر‌تر، آبی‌ها عملا در کلیدی‌ترین مقطع فصل در سه جبهه درگیر خواهند شد و همین نکته کمبودهای استقلال را نمایان‌تر می‌کند.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که با توجه به جیب خالی آبی‌ها استخدام بازیکن خارجی غیرممکن است و البته از منظر اقتصادی توجیه نیز ندارد.

بنابراین آبی‌ها برای جبران کمبودهای خود یک تصمیم جالب و البته عجیب گرفته‌اند و قصد دارند تا دوباره دست به دامان فرهاد مجیدی کاپیتان بازنشسته خود شوند! مهاجمی که در نیم فصل نخست به طرز غیرمنتظره‌ای از فوتبال خداحافظی کرد و رفت اما بازگشت دوباره او به میادین دور از ذهن نیست چرا که مجیدی تاکنون ۳ بار خداحافظی کرده و البته دوباره به میادین بازگشته!

مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند شماره ۷ را راضی کنند تا در چند بازی باقی مانده تا پایان لیگ و در بازی‌های آسیایی آبی‌پوشان را همراهی کند و به قراردادش پایبند بماند و بعد از پایان آن از فوتبال خداحافظی کند.

قلعه‌نویی‌ قصد دارد به زودی با کاپیتان سابق تیمش صحبت کند تا در این اوضاع کمبود بازیکن حداقل به خط حمله این تیم سرو سامانی بدهد.

وقتی مهاجمان این تیم بیشتر گل نزن هستند تا گلزن حضور مجیدی می‌تواند کمک زیادی به تیم بکند. رفتن به دنبال فرهاد می‌تواند دو علت داشته باشد اول اینکه شاید قلعه‌نویی‌ ترجیح می‌دهد تا بازیکنی را به تیمش اضافه کند که روی آن شناخت دارد تا اینکه یکی را بیاورد که تازه بخواهد او را آزمایش کند.

دوم اینکه سرمربی آبی‌پوشان به خوبی می‌داند که مجیدی می‌تواند شور و حال را به سکوهای ورزشگاه برگرداند. به همین منظور در جلسه‌ای که با دستیارانش داشته مدعی شده که می‌خواهد به هر شکل ممکن مجیدی را به استقلال برگرداند. سرمربی استقلال قبل از دربی وعده داده بودکه سورپرایز‌هایی برای هواداران دارد که احتمالا یکی از آن‌ها برگرداندن فرهاد است. البته اگر بتواند او را راضی کند که به نظر می‌رسد کار بسیار سختی باشد.

شنیده‌ها حاکی از این موضوع است که فتح الله‌زاده نیز به شدت با بازگرداندن مجیدی موافق است ولی به خوبی می‌داند که عملیات غیرممکنی را پیش رو دارد زیرا از طرفی فرهاد روزهای حساس کلاس مربیگری را پشت سر می‌گذارد و از سوی دیگر به راحتی اتفاقات رخ داده در استقلال را فراموش نمی‌کند!

در خزان استقلال و کمبود بازیکن درجه یک و ستاره، بازگشت مجیدی می‌تواند یک اتفاق بزرگ باشد. استقلال اگر بتواند فرهاد را برای بازی‌های تهران و حتی آسیایی راغب کند نیز به نظر کافی به نظر می‌رسد./افکار نیوز

Share