سه هزار میلیارد تومان برای گاز رسانی به روستاها و شهرهای فاقد گاز

یکی از مصوبات جلسه یکشنبه همین هفته مجلس، اختصاص سه هزار میلیارد تومان برای گاز رسانی به روستاها و شهرهای فاقد گاز بود که شنوندگان اخبار را به یاد سه هزار میلیارد تومان معروف و برادران مختلس مخلص نظام بیمار بانکی انداخت. امروز که باخبر شدم با سه هزار میلیارد تومان می شود روستاها و […]

GGJ,Kیکی از مصوبات جلسه یکشنبه همین هفته مجلس، اختصاص سه هزار میلیارد تومان برای گاز رسانی به روستاها و شهرهای فاقد گاز بود که شنوندگان اخبار را به یاد سه هزار میلیارد تومان معروف و برادران مختلس مخلص نظام بیمار بانکی انداخت.

امروز که باخبر شدم با سه هزار میلیارد تومان می شود روستاها و شهرهای کشور را گازرسانی کرد، به زیاد بودن این مبلغ پی بردم، صفرهای آن را مجددا شمارش نمودم و آن را در اسکناس های مختلف تصور کردم.

از نمایندگان محترم مجلس عاجزانه تقاضا می کنم که از این پس از عدد محنوس سه هزار میلیارد تومان برای هیج طرحی استفاده نکنند و هر زمان طرح یا پروژه ای به آن میزان فوق الذکر نیاز داشت آن را به ٢٩٩٩ هزار میلیارد تومان تبدیل کنند تا مردم را یاد آن دوره اختلاس های کلان نیاندازد. خصوصا که این روزها خبر از بدهی پنج هزار میلیاردی یکی از متمولین به یکی از بانک های کشور در میان است. با این اوصاف، نمایندگان کار سختی برای پیدا کردن اعداد غیر حساس برای مردم خواهند داشت.

در هر کشوری به دلیل خرافه ای که ریشه در تاریخ و عرف آنها دارد، بعضی از اعداد مبارک و برخی دیگر نامبارک هستند و مردم نسبت به آنها حساس هستند اما در کشور ما برخی از ارقام که مقدار آنها در قیاس با اعداد نامبارک و حساسیت برانگیز خارجی، بسیار بزرگتر هستند اصلا خرافه و تاریخی نیست بلکه برگ زرینی از خدمات بانکی کشورمان است که کم کم روی هر چه متخلف را سفید کرده است.

سام سکوتی بداغ
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی  لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

Share