اعضاء قانون بازنگری احزاب ایران

سه نفر از سه جناح به جان قانون احزاب افتادند + سوابق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفته بود” بنا داریم در قانون احزاب بازنگری کنیم که در این بازنگری از نظرات احزاب، گروه‌ها و صاحبنظران استفاده خواهیم کرد”.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور یک ماه قبل در دی ماه ۱۳۹۲ در حاشیه حضور در مسجد جامع تجریش گفته بود” بنا داریم در قانون احزاب بازنگری کنیم که در این بازنگری از نظرات احزاب، گروه‌ها و صاحبنظران استفاده خواهیم کرد”.
پیگیری ها نشان داد هیات بازنگری قانون احزاب در وزارت کشور یک هسته سه نفره دارد که متشکل از آقایان “اسدالله بادامچیان، امیر محبیان و عباس عبدی” است.

55

اسدالله بادامچیان، قائم مقام موتلفه اسلامی است، امیر محبیان موسس حزب نواندیشان ایران است و عضویت در شورای سردبیری روزنامه رسالت را در کارنامه خود دارد و عباس عبدی از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات است.

سوابق اسدالله بادامچیان، قائم مقام موتلفه اسلامی 

اسدالله بادامچیان (۱۳۲۰ در تهران) سیاست‌مدار  و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی است. او فوق لیسانس علوم سیاسی و دکترای روابط بین‌الملل دارد و با علوم حوزوی در حد سطح آشناست. با توجه سابقه فعالیت سیاسی خود، در نگارش و بیان تاریخ وقایع سیاسی پنجاه سال گذشته فعال است. با احزاب سیاسی قبل از تشکیل حزب جمهوری اسلامی همکاری داشته و از پایه گذاران موتلفه اسلامی است.

بادامچیان تا کنون حدود ۵۰ جلد کتاب تالیف نموده که اکثر آنها توسط انتشارات اندیشه ناب به چاپ رسیده‌است .

وی از زندانیان سیاسی در دوره محمد رضا پهلوی بود که به دلیل همکاری با هیاتهای موتلفه اسلامی و سازمان مجاهدین خلق چندین دوره محکومیت حبس کشید و مدتی قبل از انقلاب ایران (۱۳۵۷) از زندان ازاد شد.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دبیر اجرائی حزب جمهوری اسلامی، مسئول استان‌ها و شهرستان‌های آن حزب، مسئول تبلیغات آن حزب .
  • عضو موسس و شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان
  • عضو موسس جامعه زینب
  • عضو موسس جامعه اسلامی دانشجویان
  • نایب رئیس و مخبر کمیسیون اقتصاد و دارائی، عضو کمیسیون اجتماعی، نماینده ناظر مجلس در اندوخته اسکناس، عضو کمیسیون احزاب مجلس، عضو هیئت عالی نظارت مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی و مشاور امور اجتماعی رئیس قوه قضائیه

وی و درحال حاضر عضو شورای مرکزی، قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی است و سابقه دبیر اجرائی، رئیس مرکز امور سیاسی، مدیر مسئول هفته نامه شما در این حزب را دارد.

سوابق امیر محبیان موسس حزب نواندیشان ایران

امیر محبیان در سال ۱۳۴۱ خورشیدی در تهران متولد شد. تحصیلات او تا مقطع دیپلم(۱۳۵۹) در شهر تهران ادامه یافت. درسال ۱۳۶۰ برای یکسال به شهر لاهیجان رفت و در این مدت دروس حوزوی را در آن شهر خواند؛ سپس با قبولی در دانشکده الهیات دانشگاه تهران با رتبه بالا به تهران بازگشت . یکسال بعد با تغییر رشته به دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران رفت و تا مقطع لیسانس در رشته فلسفه محض ادامه داد. محبیان در مقطع فوق لیسانس و دکترای فلسفه غرب در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد؛ در حالی که در کنکور هر دو مقطع رتبه دوم را بدست آورده بود.او اکنون استاد یار و مدرس فلسفه غرب دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می باشد. محبیان در سال ۱۳۷۱ خورشیدی برابر با ۱۹۹۲ میلادی با ریکا حسامی از روزنامه نگاران شاغل در روزنامه رسالت ازدواج کرد. محبیان در حال حاضر دارای دو دختر به نام های مانا و نورا می باشد.

۱.استاد راهنمای مطالعه گروهی دوره دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی از سال ۸۵ تاکنون

۲.تدریس تاریخ فلسفه ازکانت تا نیمه دوم قرن ۱۹ میلادی دوره کارشناسی ارشد

۳.تدریس فلسفه ارسطو دوره کارشناسی ارشد

۴.تدریس فلسفه اسپینوزا دوره کارشناسی ارشد

۵.تدریس تعلیم و تربیت اسلامی در دوره کارشناسی

۶.تدریس فلسفه اخلاق غرب در دوره کارشناسی

۷.تدریس کلام جدید در دوره کارشناسی

۸.تدریس فلسفه تاریخ در دوره کارشناسی

۹. تدریس منطق صوری در دوره کارشناسی

۱۰. تدریس کلیه دوره‌های کلام اسلامی در دوره کارشناسی

۱۱. تدریس زبان تخصصی کلیه سطوح در دوره کارشناسی

۱۲. تدریس حکمت عملی(تهذیب الاخلاق و طهارهالاعراق )ابوعلی مسکویه در دوره کارشناسی

١٣.تدریس فلسفه اسلامی

۱۴. تدریس فلسفه تطبیقی

۱۵. تدریس تاریخ فلسفه اسلامی

۱۶. تدریس تاریخ فلسفه غرب

سوابق عباس عبدی از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات 

پارسینه/

 

Share