سلطانی‌فر:محکم تا پایان این دولت ایستاده‌ام‌,استعفا نمی‌دهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره‌ی شایعه‌هایی مبنی بر استعفایش از این ریاست سازمان و بدهی‌های کلانی که تهدیدی برای کار او شده است، گفت: محکم تا پایان این دولت ایستاده‌ام‌، حتی اگر فقط یک قِران هم بدهند، استعفا نمی‌دهم. مسعود سلطانی‌فر، درباره‌ی بدهی‌های کلان این سازمان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره‌ی شایعه‌هایی مبنی بر استعفایش از این ریاست سازمان و بدهی‌های کلانی که تهدیدی برای کار او شده است، گفت: محکم تا پایان این دولت ایستاده‌ام‌، حتی اگر فقط یک قِران هم بدهند، استعفا نمی‌دهم.

soltaniمسعود سلطانی‌فر، درباره‌ی بدهی‌های کلان این سازمان، اظهار کرد: بدهی‌ آنچنانی نداریم، ما برای اجرای طرح‌ها، کمبود اعتبار داریم.

او همچنین در پاسخ به این‌که آیا بدهی‌ سازمان میراث فرهنگی سه برابر بودجه‌اش است؟ گفت: چه کسی این را گفته‌، این را شما می‌گویید و من نشنیده‌ام.

وی درباره‌ی وضعیت بودجه‌ی سازمان در سال آینده نیز توضیح داد: هنوز بودجه‌ی مصوب به ما ابلاغ نشده، چون بودجه‌ی کل کشور دوبار در مجلس تغییر داشته است؛ یکی به‌خاطر هدفمندی یارانه‌ها و دیگری به‌دلیل سرجمع درآمدهای دولتی، اما فکر می‌کنم در بخش بودجه‌های جاری افزایش خوبی داشته باشیم و مشکلات جاری، سال آینده کمتر خواهد شد.

سلطانی‌فر ادامه داد: بودجه‌ی عمرانی این سازمان نیز به‌طور میانگین افزایش خواهد یافت مانند کل کشور. علاوه بر این، از محل صندوق توسعه‌ی ملی ان‌شاءالله منابع جدیدی خواهیم گرفت.

معاون رییس‌جمهور در ادامه‌ی این سخنان که در حاشیه‌ی همایش زنان کارآفرین صنایع دستی مطرح می‌کرد، درباره‌ی انتخاب معاون میراث فرهنگی و قائم‌مقام این سازمان که پس از رفتن مهدی حجت، این دو پست خالی مانده‌اند، گفت: قرار نیست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری «قائم‌مقام» داشته باشد، اما معاون میراث فرهنگی به‌زودی مشخص می‌شود.

او همچنین درباره‌ی مهدی حجت – معاون میراث فرهنگی – که بعد از استعفای محمدعلی نجفی از سمت ریاست، این سازمان را ترک کرد‌، اظهار کرد: امیدواریم از خدمات آقای حجت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به یادآوری خبرنگاران مبنی بر این‌که شما قبلا هم این حرف‌ها را زده‌اید، تکلیف چیست؟ گفت: حرف مرد یکی است؛ تکلیف ما این است که به فکر تمشیت امور باشیم.

سلطانی‌فر همچنین درباره‌ی بنزین سفر برای نوروز ۹۳ نیز گفت: ان‌شاءالله پیگیری می‌کنیم./ایسنا

Share