سریع‌القلم در دولت چه کاره است؟ + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا از ارسال نامه‌ای توسط حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور به رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد که در این نامه آمده است محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور نیست. آشنا در بخشی از این نامه خطاب به ضرغامی نوشته است: “از آنجا که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا از ارسال نامه‌ای توسط حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور به رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد که در این نامه آمده است محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور نیست.

آشنا در بخشی از این نامه خطاب به ضرغامی نوشته است: “از آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفا از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیات همراه رییس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی توان اشتباهی عادی تلقی کرد. مستدعی است دستور فرمایید ضمن اصلاح مصداق در اولین برنامه، نسبت به اصلاح رویه نیز اقدام عاجل صورت بگیرد.”
آنچه که مشخص است خبرگزاری رسمی دولت که پایگاهی برای انعکاس خبرهای دولتی است در چند ماه گذشته از محمود سریع القلم به عنوان مشاور رئیس جمهور نام برده است؛ اکنون این سوال مطرح می شود که یک رسانه دولتی از انتصابات دولت خبر ندارد؟
آیا این تغییر رویه برای سرپوش گذاشتن بر روری اشتباهات نزدیکان دولت نیست؟ حسام الدین آشنا چه چیزی را انکار می کند؟
این اتفاقات در حالی می افتد که خود سریع القلم در وبسایت شخصی خود، خود را به عنوان یک پژوهشگر و مشاور رئیس جمهور معرفی می کند.
هرچند نمی‌توان از این موضوع که اگر او مشاور رئیس جمهور نبوده است در اجلاس داووس با چه سمتی حضور یافته و به سخنرانی پرداخته است، چشم پوشی کرد.
دولت چه بخواهد و چه نخواهد سریع القلم را به عنوان مشاور خود پذیرفته است و همه وی را از نزدیکان دولت روحانی می دانند.
کارنامه سریع العلم در ابتدا پوپولیست خواندن مردم ایران، در ادامه توهین به تاکسی داران و در نهایت حضور در اجلاس داووس با لباسی خارج از چهارچوب لباس رسمی کشور را در خود ثبت کرده است.
در هر صورت به نظر می رسد بهتر است دولت و رسانه های وابسته به دولت به جای پاک کردن صورت مسأله به حل مسأله بپردازند.
افرادی مانند سریع القلم باعث می شوند تا نظر مردم راجع به دولت عوض شود و این افراد بیشترین آسیب را به دولت می زنند؛ پس بهتر است این افراد یا از مردم معذرت خواهی کرده یا دولت هرچه سریعتر از این افراد دوری کرده و آنها را از رده های بالای دولتی خارج کند.
1 2 3
Share